Gå til innhold

Er forresten en av de eldste her..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg blir 32 i morgen:) Og føler meg såååå ung på alle andre måter enn dette med graviditet. Må innrømme at jeg har telt etter hvor mange flere barn det teoretisk sett kan være fysisk mulig for meg å få..Har verdens skjønneste datter på snart seks, og var i mange år fast bestemt på at hun skulle forbli enebarn. Forandret mening for 1 1/2 år siden, og nå er jeg sånn passe desperat! Men fatt mot dere over tredve!! Vi har maaange sjanser ennå:)

Ja det går faktisk an å skifte mening ang barn. Jeg mente for et halvt år siden at vi hadde nok med de to vi har. Men i sommer ombestemte jeg meg. Tenkte at de to vi har, har sånn glede av hverandre -så hvorfor ikke en til? Jeg "overtalte" sambo med en gang. Ja han trengte ikke å overtales, men ble litt overrasket. -Orker du det da? lurte han på. 2PP etter spiralen var tatt ut skjedde mirakelet, jeg ble gravid. Og nå er jeg 8+1. Snart 35 år gammel/ung. Håper jeg får et svangerskap uten altformange kilo. Puh, det er det jeg gruer mest for. Hvordan er det med dere andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...