Gå til innhold

noen som har brukt pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har brukt det og har noe positivt el negativt å si om det?og hvordan det har funket for dere?har en venninne som skal begynne på det men er litt usikker for det stod så mange bivirkninger.

håper noen har tid til å svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid etter en "runde" med pergo. Hadde da prøvd å bli gravide rett rundt et år. For min del fikk jeg ingen bivirkninger overhodet, merka ikke at jeg tok dem . Så her i gården er det bare positivt å si om pergo!

Skrevet

Jeg ble også gravid etter en kur med pergo. Trengte bare et lite "dytt". Merket ikke en eneste bivirkning. Alle medisiner har en laaaaang liste med bivirkninger, bare ta en titt på paracet f.eks. Så tror ikke venninnen din skal bekymre seg for dette. Men det er klart, vi reagerer alle forskjellig på hormoner.

Men det er jo verdt å prøve hvis man sliter med å bli gravid, selv med litt humør svingninger.

Skrevet

Jeg ble gravid i i pause mnd etter første pergo kur. Gikk på 50 mg. jeg fikk ikke noe særlig bivirkninger. Men du må si til venninen din at det er mulig at eggløsningen kan komme tidligere enn før, men også senere. Altså, hun kan da få en kortere eller lengre syklus.så jevnlig sex er viktig

Skrevet

Ble gravid etter femte pergokuren (doble) - det var sist svangerskap, denne gangen klarte vi det helt selv!! Og takk og lov for det, fordi jeg ble et hormontroll uten sidestykke. Noe verre å ha i hus en meg skal du leite lenge etter. Fysisk merket jeg ikke annet enn at syklusene stabiliserte seg, men psykisk var jeg rar. Sint for ingenting og gråt og lo om hverandre. Men det trenger ikke bli ille. Selv om der er mange bivirkninger, trenger en ikke å få alle.

Skrevet

Jeg har tatt Pergo 2 ganger, uten å bli gravid. Ble gravid 2 mnd etter siste kur. Jeg hadde ingen ubehag eller bivirkninger unntatt et par episoder med hetetokter på natten.

Skrevet

Jeg ble gravid på første pergokur....med tvillinger (vet ikke om det skyldes pergo eller arvelighet da =0)

Skrevet

forrige gang jeg var gravid brukte jeg pergo, og ble gravid på første forsøk. Merket ingen bivirkninger jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...