Gå til innhold

Jeg hadde mensen den 12 september,

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde sex med en den 24, å dum som jeg var en annen den 1 oktober. Hvem er det mest sannsyling at det er?

Anonym for nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge babyverdens terminkalkulator fant unnfangelsen sted den 26 sept. Og sædceller lever jo opptil flere døgn. men ikke egget. Så med en vanlig syklus på 28 d ca vil jeg tro det er han den 24 sept.

Skrevet

Det er det jeg er ganske så sikke på også,for det skal mye til om jeg ble gravid den andre helga, det skal jeg klaffe veldig bra å det gjør det ikke 3 uker etter liksom ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Dytter litt på denne jeg. Noen flere som kan svare her? Mensen min har da også vært ganske punktelig å kommet når den skal så da har jeg vel en normal syklus?

• 2 uker senere...
Skrevet

Så da har jeg etter mest sannsynlighet blitt gravid i slutten av september da eller?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Jeg fikk den 26 september (unnfangelse) jeg også.

Så jeg har nok trua på at det er han første som mest sannsynlig er faren til barnet du har i magen.

Lykke til.

Skrevet

Ja, til mer jeg tenker på det til mer sikker er jeg. :)

Skrevet

HEI!

er ganske sikker på at det må være han på den 24, for eggløsning har du 9 til ca16 dag etter mensen..

Skrevet

Hei!

Jeg har i det siste hatt eggløsningen 1 uke før mens, dvs at ikke alltid eggløsningen skjer midt i perioden..

Ville bare si det!

Håper du får barn med han du liker best! :)

Skrevet

Hva mener du med en uke før mens?

Mensterminen min og UL er så og si helt lik så er ganske sikker på når jeg ble befruktet nå ja ;)

Skrevet

Lite aktivtet her inne utrolig nok.

Lurer fortsatt på det spørsmålet over jeg da......

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tror LilleNemi mente at istedet for å ha EL midt i syklusen(14 dager etter en mens, og 14 dager før neste mens) så har hun hatt EL bare en uke før neste mens istedet for to uker før...Dvs at hun fikk EL på dag 21. Ergo: det er ikke alle som passer inn under den 28 dagers-syklusen med EL midt i..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...