Gå til innhold

tidlig ultralyd. hvor?

Anbefalte innlegg

jeg kunne svært godt tenke meg en "kjøpt" UL bare for se hjertet banke i den lille bønna og for å få en følelese av tilstand: ok.

jeg bor altså i oslo (uranienborg). er det noen som vet hvor det er hensiktsmessig å henvende seg? jeg vet om flere som har vært på majorstuaklinikken, men det må da finnes flere steder? som kanskje har telefontid i mer enn 40 min?

er fastlege med utstyr tilbøyelige til å tillate/tilby det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6815308-tidlig-ultralyd-hvor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er så einig så einig, har også lyst på privat UL for å sjå knøttet :) Ein kan visst få UL på Oslo City til 800kr. Synes og hugse at nokon snakka om privat UL til 500kr ein eller annan plass, men eg finn det ikkje att... :/ Har lyst til å fare dit. Høyrt masse bra om Majorstuaklinikken då, men viss det kostar 1200kr for ein konsultasjon så er det jo ganske høg pris...

heisann! Jeg har vært veldig plaget av kvalme og i helgen var jeg hos mamma i tønsberg, jeg dro innom sykehuset på tirsdag og fikk utvendig UL av overlegen. Det var helt fantastisk å se, så det anbefales på det sterkeste. Var forøvrig hos en akupunktør her i oslo som anbefalte meg smestadklinikken. Der har de masse gynekologer som tar UL, men hun var litt usikker på om jeg trengte rekvisisjon fra fastlege. Prøv også Bryn legesenter (hyggelig privatklinikk). Hun anbefalte ikke volvat i oslo city. Jeg bor forøvrig på frogner og er gravid i uke 10. Lykke til!

jeg tror det nede på oslo city heter byporten legesenter, eller noe. men jeg trodde ikke det hadde noe med volvat å gjøre? velel.

nå så jeg akkurat at oslo city har sitt eget legesenter. personlig må jeg si at byporten sine hjemmesider virker troverdige nok - litt mer skeptisk til city sine (ikke at jeg tror man kan se allverdens ut fra en hjemmeside, men dog).

smestadklinikken får jeg ikke noe treff på (ikke telefonnummer heller), kan det hende det het noe annet?

åh, man vil liksom være hos noen som er bra, et sted som føles trygt og seriøst. jeg er grunnleggende skeptisk til mange ting - som alle disse "legesentrene". samtidig som at det er utmerket at de har oppe sent på kvelden. så kan jeg få time etter jobb...

hilsen wims på uranienborg.

har du forresten funnet ut noe mer, tosofo?

kan ikke du si i fra da, om det dukker opp et godt tips, så skal jeg gjøre det samme?

jeg tror vi har (foreløpig) termin omtrent samtidig (jeg har 15.) - og følgelig får "sett" omtrent det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...