Gå til innhold

jeg er så trøtt så trøtt. noen gode råd?

Anbefalte innlegg

jeg vet at dette med tretthet er veldig vanlig - og jeg husker at jeg var svært trøtt forrige gang også (veldig lenge siden nå), men dette kjennes mer ekstremt.

det går helt fint frem til lunsj og en liten stund etter det, men så kommer det kastet på meg og jeg er helt ubrukelig de siste timene på jobb. jeg kan ikke ta meg en hvil for ingen vet at jeg er gravid og jeg kan heller ikke fortelle noe riktig ennå.

er det noen som kan noen triks?

Fortsetter under...

Jeg har desverre ingen gode triks. Jeg har det likedan og i tillegg har jeg frytkelig mye som foregår på ettermiddagene for tiden. Folk har ikke forståelse for at en frisk, ung dame må sove litt etter jobb. Alle lurer på om jeg er syk, men det er jeg jo ikke...

det er jo en slags trøst i det - vissheten om at det er flere der ute...

i dag hadde jeg med meg 2 bananer og en melkerull(!) på jobb. jeg la sistnevnte i fryseren og bananene i kjøleskapet. med en gang jeg kjente trettheten komme spiste jeg den ene bananen og noen biter av sjokoladen. godt mulig dette bare er noe jeg underbevisst "later som" at funker, alternativt at jeg bare hadde flaks i dag? uansett: jeg greide meg gjennom hele dagen. jeg prøver igjen i morgen også. og dagen etter. så går det kanskje an å snakke om effekt :)

nei. ikke syk. trøtt. på noen kan det dog virke som om det går ut på ett.

si fra da. dersom du kommer på noe lurt!

jeg er trøtt jeg og! har nettopp begynt i ny praksis der det blir forventet at jeg er engasjert og initiativrik....menmen.... de vet hvor landet ligger. tidligere brukte jeg å ta rosenrot og ginseng dersom jeg var trøtt og sliten, men det kan jeg vel ikke spise nå?eller? våkna nettopp etter 2 timers middagshvil, selv om jeg sov 9 timer i natt.

Jeg er også i samme båt. Sover 9-10 timer i døgnet. Slokner med en gang jeg legger meg nedpå.

Men vi kan vel ikke gjøre så mye annet enn å sove. Vi trenger det jo. Det blir bedre etter hvert har jeg hørt.

Annonse

Er nok mange som er i samme klubben sover "middag" to til tre ganger hver dg etter jobb, og er like trøtt til kvelden.... Er meget lite sosial om kveldene, og folk begynner å lure litt, men skylder på været og høsten.

Dette går vel over om ikke så lenge håper jeg....

hei samma her. Savner kaffe... vet jeg egentlig kan drikke litt, men vil ikke det.. tror ikke det er så lurt. Er sikkert litt tidlig hønemor for den bitte lille. Men vil virkelig ikke ta noen sjanser... Har jobb og studerer så når jeg kommer hjem om kvelden er det ikke mye igjen av meg..Men spurte en vennine av meg som allerde er mamma. hun sa hun hadde det sånn i begynnelsen, men så ble hun kjempe full av energi og overskudd. Håper jo det er slik for meg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...