Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt forferdelig, jeg tar meg i det, men til tider er jeg skikkelig ekkel og frekk....jeg farer opp for den minste ting, og føler selv jeg har rett til det. Etterpå blir jeg litt flau for at jeg overreagerer sånn. Regner med - eller håper jeg ike er den eneste med disse humørsvingningene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he unnskyld at æ flire, men sånn e æ å. Lunta e litt kort for å sei d sånn da...

Skrevet

jeg er akkuratt lik deg må jeg desverre si og blir ganske flau over meg selv til tider :) hehe men jeg håper det bare er humørsvingningene og går over etter hvert =)

Skrevet

Det poitive er jo at man ser det selv.. Har ikke merket noe til humørsvingningene enda.. men... det er vel sånt som hører med.. ;)

Skrevet

Godt vi er flere :)

Skulle bare ønske jeg kunne tatt meg litt i det FØR utbruddene noen ganger...

Skrevet

jeg er ei bitch jeg også, og det er godt å lese at det er flere av oss...

Skrevet

hehe.. var sånn for en mnd tid siden.. glefset til alle for ingenting.. men nå er jeg ikke sånn lenger å jeg trur alle er glade for det =)) hehe

Skrevet

Blir litt sånn iblant, men ikke så veldig ofte. Har derimot det motsatte "problemet" stadig vekk - blir plutselig helt fnisete og fjollete og veldig, veldig glad - for ingenting! Kan få fullstendig latterkrampe og le så jeg nesten tisser på meg av små morsomme saker, og oppfører meg som om jeg var full eller hadde tatt lystgass eller noe. Litt pinlig i ettertid, ofte...

Flere som har "omvendte humørsvingninger"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...