Gå til innhold

Kanskje, kanskje ikke!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater å vente. hvorfor må jeg tenke på det hele tiden. Er jeg gravid eller blir det nok en helg med kvalme, kramper og hormonsvingninger pga mensen.

Er ikke kommet lengre enn til 3 pp, men jeg blir mer og mer utalmodig når jeg sitter her og leser alle innleggene. Hadde tenkt å vente til onsdag med å teste hvis ikke det kom IKM på lørdag som er dagen, Men jeg vet ikke om jeg klarer å vente etter å ha lest om all testingen her inne.

Har hatt veldig ømme bryster i tre dager. Dvs, ikke hele brystet, men dare selve brystvorten. Er det slik dere har det også.

HATER Å VENTE!

Lykke til alle prøvere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg har ikm på lørdag/søndag, og jeg testet i går med test fra billige-teste.dk og var sikker på at den skulle være negativ i og med at det var så lenge til ikm......

men den ble jaggu meg positiv:-) svaaaaak men så det var en strek... så jeg tok 3til jeg for sikkerhets skyld:-) jeg så streken så dårlig pga glasset som er på testen at jeg tok den fra hverandre og da så jeg streken med en gang:-) i dag tok jeg en cb og den var så svaaak positiv at det var nermest umulig å se noen strek i det hele tatt..... men de trenger jo mye mere hcg for å slå ut da.

så visst du tester i dag eller i morgen så må du virkelig studere om det er en strek der, for den kan være der selvom du kanskje ikke ser den med en gang....

lykke til:-)

Skrevet

¨må bare legge til at testen jeg tok litt senere på dagen viste sterke strek enn den jeg tok om morningen, så kroppen produserer jo hcg hele tiden og den øker jo oxo hele tiden:-)

Skrevet

Takk for det.

Tror jeg skal prøve å vent til søndag i alle tilfelle. Tror ikke jeg orker å bli skuffet før jeg må.

Hvis jeg er gravid vil jeg fortsatt være det både søndag og mandag. Hvis jeg ikke klarer å holde meg har jeg en dobbel test liggende i skuffen. Kaaaaanskje jeg tar den før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...