Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei ja....

jeg har vært skikkelig lei dette forumet... hehe!! syns det er mye umodent" som skjer her... hvis du skjønner? jaja

jeg har iallefall kommet godt igang med pp nå, har el til helgen... så nå koser vi oss hele tiden... nå er jeg mer rolig også heldigvis. litt sånn; jeg vet jo at det skjer,før eller siden... så nå prøver jeg å glemme litt, klarer ikke helt, men...

ellers lite nytt, ei venninne har termin til torsdag, gleder meg masse... men kunnej o ønkse da vet du,,, at det var meg hehe'

Ja.....det hender det blir litt for fjortis her inne, men det overlever vi :o) Vi klarer å sile/filtrere ut de innlegga som er dårlige!

Jeg har 1 barn fra før ja.....så jeg vet godt hvordan de 2 strekene ser ut ;o) Man får ikke mer morro enn det man lager selv.

Håper det klaffer for deg/dere denne gangen :o) Hadde vært koselig om vi begge kunne tuslet videre inn til 1.trimester snart.

ja jeg vet..

tuslesammen...

idag fikk jeg høre om en bekjent som er i 8.uke... og hun er ikke en bra dame, de har det ikke bra sammen, de får barn for å bli lykkelige liksom... huff... urettferdigassa!!!

har du noen symptomer nåda??

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...