Ella&jeg Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Var på 3d UL på torsdag, og endelig fikk vi vite hva nurket vårt tidligere har skjult - det blir ei lita jente!! Sambo ble superglad - for han ønsket seg så veldig ei lita tulle.. Fikk noen flotte bilder også, har lagt ut to av dem i albumet mitt - ta en titt: http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/445915 For dere som vurderer 3d er det absolutt å anbefale!! Da vi var på ordinær UL var legen så snill og tok et par bilder for oss da og - så nå kan vi se hvor mye hu har lagt på seg i ansiktet!! skikkelig bollekinn er det noen som har født som har sammenliknbare bilder eller???
Kjm79 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Gud så nydelig hun er!! Tror nesten jeg også må ta 3d UL nå altså,he he! Venter gutt vi da;)
Bellen Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Gratulerer med ei nydelig jente:) Vi var på 3D UL i forrige uke (jeg var da 27+6). Knøttet lå med tærne helt oppunder nesa så det var litt vanskelig å få noen bilder. Kan ikke skjønne at han synes det er en komfortabel stilling, men han har jo valgt det selv:) Jeg har to bilder liggende ute under nicket mitt.
Ella&jeg Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2006 Det er absolutt å anbefale.. vi fikk masse bilder og fikk jo med oss dvd med alt vi så på skjermen under UL.. kan se at hun gjesper!!! er virkelig verdt det - et skikkelig fint minne å ha! når har du termin da?
Ella&jeg Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 kanskje litt hemmelighetsfull bare!! kan jo fortsatt se at han er helt skjønn da!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Har termin 2 januar! Når er det best å ta 3d ul da?
Ella&jeg Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2006 du kan fint ta 3d ul nå - jeg har termin 1. januar...
popkind Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Fine jenta..... Har to bilder jeg og... Hun så med nesa klemt inntil morkaken, men hvis du vil så ta en titt: http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/453190
duppsko Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 jeg er i uke 37, noen som vet om det er for sent å dra på 3D da? og hva koster det?? har bare vært på vanlig jeg, og de bildene ble ikke så klare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå