Gå til innhold

3D bilder av den nydelige jenta vår!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på 3d UL på torsdag, og endelig fikk vi vite hva nurket vårt tidligere har skjult - det blir ei lita jente!! Sambo ble superglad - for han ønsket seg så veldig ei lita tulle.. Fikk noen flotte bilder også, har lagt ut to av dem i albumet mitt - ta en titt:

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/445915

For dere som vurderer 3d er det absolutt å anbefale!! Da vi var på ordinær UL var legen så snill og tok et par bilder for oss da og - så nå kan vi se hvor mye hu har lagt på seg i ansiktet!! skikkelig bollekinn :)

er det noen som har født som har sammenliknbare bilder eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud så nydelig hun er!!:) Tror nesten jeg også må ta 3d UL nå altså,he he! Venter gutt vi da;)

Skrevet

Gratulerer med ei nydelig jente:)

Vi var på 3D UL i forrige uke (jeg var da 27+6). Knøttet lå med tærne helt oppunder nesa så det var litt vanskelig å få noen bilder. Kan ikke skjønne at han synes det er en komfortabel stilling, men han har jo valgt det selv:) Jeg har to bilder liggende ute under nicket mitt.

Skrevet

Det er absolutt å anbefale.. vi fikk masse bilder og fikk jo med oss dvd med alt vi så på skjermen under UL.. kan se at hun gjesper!!! er virkelig verdt det - et skikkelig fint minne å ha! når har du termin da?

Skrevet

kanskje litt hemmelighetsfull bare!! kan jo fortsatt se at han er helt skjønn da!

Skrevet

Har termin 2 januar!:) Når er det best å ta 3d ul da?:)

Skrevet

du kan fint ta 3d ul nå - jeg har termin 1. januar...

Skrevet

jeg er i uke 37, noen som vet om det er for sent å dra på 3D da? og hva koster det?? har bare vært på vanlig jeg, og de bildene ble ikke så klare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...