2gangs Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Lure på om det e fleir som går å e sånn småsvimmel... E helt jævlig nån gang, særlig når æ ska reis mæ...
en liten i magen Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Var egentlig mer svimmel i mitt forrige svangerskap, da kunne gulvet "bevege" seg under meg når jeg satt i ro, fikk også problemer hvis jeg stod lenge i ro, i køer foreksempel, skikkelig ubehagelig!
Teri & lille krabbe Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Du har ikke lavt blodtrykk da?
rosemor72 - endelig mamma :) Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er også plaga med svimmelhet - noen dager må jeg "manne meg opp" hver gang jeg skal reise meg. Vet at jeg har lavt blodtrykk - så jeg regner med at det er det som gjør meg svimmel. Kan jo være det samme med deg.
2gangs Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2006 hmm veit itj om det er det. Blodtrykke va jo ok på kontroll sist, men ska dit neste uke.. Får se ka dæm sei da. E litt på ein snurr enda.. Prøve å drekk meir enn det æ gjør, men da blir det såmaang do-tura
Øoaa Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Hei, dette er min 3. graviditet, og eg har vore svimmel kvar gong. Det startar som oftast i 4.-5. mnd. Eg er ikkje svimmel heile tida, men får plutslege blodtrykksfall, og må då legge meg ner. Dersom eg ikkje får lagt meg ned, så besvimer eg. Det er verst på dagen. Har ellers lavt blodtrykk. Sist eg målte det låg det på 90/50, men det har og vore 110/60. Varierar veldig. Det blei målt ein gong eg var dårlig, og då var det 65/30! Det er skikkeleg ubehagleg, men eg har jo berre venta på det denne gongen og. Blei i går sjukemeldt på fulltid grunna dette. Er 24 + 0 i dag. Eg drikk mykje vatn, men føler vel ikkje dette hjelper noko. Går og til kontroll på sjukehuset, og legen min seier det er nokon som "berre" blir sånn. Ha eit fint svangerskap!
ks23 med William og Lucas Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Jada velkommen i gjengen..Har ikke hatt det så mye i det siste..Men hos meg kommer det vedlig brått..Veldig ekkelt da jeg får det i butikken og sånn.. Sliter litt med høy puls også selvo blodtrykket er bra;) Hmm..Merklig det der.. Skikkelig ubehagelig da det kommer... Jaja... Helt smertefritt skal det vel ikke være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå