Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har en 6 uker gammel datter som plutselig ikke sover noe særlig om dagen og blir da veeeldig sutrete! Hun sover godt om natta, mellom 21-05 ca, uten spisepauser. Men på dagtid så blir det bare noen få dupper på 5-15 minutter og hun er sutrete og skal bara bæres runt på og ligge på fanget. Hva kan dette være, noen som har lignende erfaringer?
Thula Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Har hun luft i magen? Lenge siden hun har bæsjet? Klarer du å få ut en rap etter måltidene? Hvis ikke er det nok kanskje at hun ikke sover på dagen som er problemet. Hun er kanskje litt overstimulert, får ikke sove, blir sutrete, overtrøtt og så blir det en vond sirkel. Jeg kan bare komme med et råd jeg, og det er det beste jeg har: hvis du har råd, kjøp et bæresjal og putt henne oppi der. Vesla min var også litt sutrete i en periode, men hun roet seg alltid i sjalet sitt. Hun elsker det, jeg elsker det og hun sovner ALLTID innen 5 min, gjerne mens jeg gjør husarbeid eller er ute og går tur. Er ikke sikkert dette funker for deg, men jeg har hørt at venninnene mine opplever det samme når de har prøvd bæresjal, det er rett og slett genialt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå