Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Del Skrevet 24. oktober 2006 Heisann! Jeg må bare BEKLAGE for at jeg har skapt MASSE frustrasjon her inne! Det er altså jeg som skrevt anonyminnlegget som stod som nummer to. Jeg har ikke noe nick her inne som kan knyttes opp mot meg. Beklager også for at innlegget kommer så sent, men grunnen er så enkel som den av jeg er sjelden her inne! Og nå ble jeg virkelig lei meg for å ha skapt uhygge! Igrunn så hører jeg ikke helt til her inne på denne nettsiden. Ingen babyplaner, og heller ingen planer om giftemål..... Jeg skal ikke si noe til noen, men ble bare så glad på deres vegne at jeg måtte formidle det - men det ble på en dum måte. Du kjenner meg fra gode gamle Ten Sing. Du husker kanskje hvem som alltid synes at du har vært så stor, men du har igrunn vært en god del mindre likevel.... Du har alltid vært en del av "Storegjengen". Og jeg har alltid vært IMPONERT over dine engelskkunnskaper! Håper det begynner å mimre litt for deg hvem jeg er, men kan jo også si at vi begge var i samme vielse og så på i sommer...4.august! Pratet litt med dere da! Og etternavnet mitt benyttes til stadighet når en snakker om meg... Husker du meg nå? Men hvorfor i alle dager er "gamle" meg inne her? Jeg er derimot bittelitt giftesyk, og så din annonse inne på Bryllupsforumet -det er jo mange spørsmål en har rundt det temaet, og jeg hadde blitt tipset om denne nettsiden da vettu, om bryllupsforumet! Kunne jo gå inn på nettsiden og kikke litt på brudekjoler og drømme meg bort litt.... Og da så jeg jo bildet av deg! 2+2=4 og jeg ville så gjerne si gratulerer! Søkte på nicket og vips var jeg inne på forumet "Ung og gravid" - og skrev et innlegg som var ment godt, men likevel ble så altfor dumt. Har febrilsk prøvd å finne e-post adressen din, men finner den ikke. Ei heller står den på din bloggside, og jeg ville heller ikke skrive dette i gjesteboken din... selvfølgelig! Så det får bli med et innlegg her inne! Var ikke meningen å uroe deg, men ble bare så kjempeglad på deres vegne når jeg så nyheten! Tenkte litt på at det var dumt å sende et anonymt innlegg, og konfronterte min kjære med det, men han (mannfolk...) mente at det var en svært god idé! Håper så absolutt du kan tilgi meg for dette, vet det var svært svært ubetenksomt av meg. Hvis det er mulighet for at innlegget kan bli slettet, da skal jeg gjøre ALT jeg kan for å få det gjort! Stor klem fra K! Eller O store L.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6814779-vintersol/
VinterSol+2 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Del Skrevet 24. oktober 2006 DA VAR DET JO DEG!!! Beklager at jeg tok litt av, hehehe.. hormonene mine blir så stressa.. *le godt* fint å ha noe å skylde på Vet du, når du sa "du har lissom alltid vært så stor.." det er ikke så mange andre enn deg og broren min som har sagt sånne ting til meg. Gratulerer villt med å være giftesyk, det er jo kjempeflott! Si i fra om du vil kjøpe slør, kjolen min skal kunne sys ut til en str 42 på det meste men jeg vet faktisk ikke om den er klippet eller ikke.. uansett er du jo litt lavere enn meg (?) og det er kanskje ikke så kult å gifte seg i min gamle.. men nå er jeg helt rolig altså, ikke vær lei deg! Var redd du var en helt annen som ikke overhodet hadde klart å holde kjeft, nemlig, og det er litt vanskelig for meg dette med å fortelle mamma. Selv er vi jo bare utrolig lykkelige og litt forbauset over nyheten, og ¨nå som alt ordner seg med skole, jobb og all ting, så er det jobare moro. bare mine foreldre igjen. men vi får se om vi har nok mot til lørdag. Mannen min tenker å å spørre mamma sånn ved leilighet "du kunne ikke tenke deg å bli mormor da?.. sånn i juni?" men vi får se.. hun takler det fint ja, men jeg er uansett redd førstereaksjonen hennes.. SÅ koselig at du skal gifte deg da. Nå har hormonene mine gått og lagt seg, og jeg sitter bare og smiler! (til mitt forsvar skal det sies at jeg la meg pal ned på gulvet og begynte å grine fordi jeg syns pilates-oppvarmingen på dvden min var så dum.. og jeg er ikke egentlig en person som griner..så jeg er jo helt ute å kjøre, som et av mine få sikre tegn på graviditet...) Nå er du hjertelig velkommen til å legge igjen spor på bloggen min altså! Og jeg er letta og glad:) KLem til deg! Takk for at du svarte!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6814779-vintersol/#findComment-6815507
VinterSol+2 Skrevet 24. oktober 2006 #3 Del Skrevet 24. oktober 2006 oo, nå så jeg det. unnskyld! ingen planer om giftermål, men litt giftesyk? hihi. går litt fort i svingene her ja. Bryllup er gøy, men har du truffet den rette? Sjekk ut bloggen min for å se hvem fler som har forlovet seg. verden står ikke til påske! Håper alt står bra til med deg, håper å høre fra deg på bloggen i det minste, for der er det lettere å kommunisere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6814779-vintersol/#findComment-6815551
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #4 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei igjen! Lille store deg som er voksen nå! Ja, du er faktisk det! Har funnet den rette, og har innmari lyst til å fri selv hihihi... men det er liksom mannens jobb det da! Vi har nå vært sammen i fem år til neste år, så det er jo ganske bra! Lyst på fin kjole... kirken ved rundkjøringa.... hm.... gå opp kirkegulvet og drømme meg litt bort! Skal sjekke ut bloggen din for mer news! Fortell gjerne nyheten slik: Du mamma, har du noen planer i juli til neste år? Hvis det er juli som er termin da.... Så sier hun sikkert. nei, hvordan det? Lurer på om du har lyst til å bli mormor? ;)Hihi... Lykke til! Nå har jeg fått meg fast jobb her i vest, og sitter ennu på jobb...... gleder meg til sommerferien jeg! 8 lange uker med deilig ferie, hehe! Smask Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6814779-vintersol/#findComment-6815715
VinterSol+2 Skrevet 25. oktober 2006 #5 Del Skrevet 25. oktober 2006 ååå, du må jo fri da! det er jo kjempekult! *girlpower* Bare gammeldags å vente på mannen, er det ikke? Min fikk ikke lov han. Men han sneik seg til å spørre selv om det var avklart allerede. Men hadde han knelt hadde jeg nok løpt min vei! hahaha! juni som er termindato, så det er klart.. det er en mulig måte å si det på! Har utfordret mannen på å fortelle det.. hehe Lille store meg ja.. jeg har jo alltid vært en gammel dame til sinns. hihi. iallefall veslevoksen så det holder! Fast jobb er flott, jeg har fått ny deltidsjobb ved siden av studier, og nye sjefen er klar over at jeg er gravid og syns det er helt greit! luksus! Gleder meg til bryllup i rundkjøringa, sørg for å få en svæær annonse i lokalavisa så foreldra mine får det med seg! For jeg vil titte! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6814779-vintersol/#findComment-6825559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå