Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo jenter!!

Jaja, da var jeg endelig kvitt tanta for denne gang og håper jeg ikke skal se henne på en laaaaaaaaaang stund!!

Denne tiden fra tr til el synes jeg er den kjedeligste... Går bare å venter på at jeg kan begynne å teste etter el.

En liten presentasjon av meg selv:

Jeg er 23 år, giftet oss etter 8 år. (Ja, jeg var 15 da jeg traff mannen min.. Holder fortsatt sammen!!)

Har ingen barn fra før (hvis ikke 2 katter regnes med:) )

Bor i Buskerud

Er nå inne i vår 5. pp

Dere da jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også endelig kvitt tanta. Hun var veldig lenge på besøk denne gangen da...kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg hadde en kjempe tidlig SA. Var kun 4+4. Men hadde visst det i en uke allerede så hadde jo begynt å glede meg...

Men nå som hun har reist så stiger forhåpningene...er ved godt mot og skal nok få det til snart igjen. Håper bare det ikke blir noe tull med syklusen nå etter SA:en sånn at jeg kon høre hjemme her i ikm uke 46 klubben... hehe!

Er 27 (28 i des) vært gift i 3 år med min kjære og har en skjønn gutt på 11 mnd fra før og en kosete pus.

1 pp etter SA, 4pp totalt

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Nå måtte jeg lete lenge etter denne altså!!!

Hvordan går det med dere jenter??

Noen som har begynt jakten på el?

Var en tur på fjellet i helgen, med jobben til gubben.. 360 stk var vi.. Kjempeartig!! Mye fyll, men lite spetakkel til å være så mange. Vi feiret 8års jubileum på lørdagen!!

Jeg begynte i ny jobb i dag, kjempespennende!!

Skrevet

Lykke til i ny jobb AniBer!

Koselig med en slik skravletråd. Jakter på el med el-tester denne gang. Fått opp svak positiv el. test tre ganger nå.. Litt rart. men regner vel med den kommer snart da. Hadde el. dag 16 forrige gang, og er bare på dag 13 nå. Vi kjører på med sex når vi orker. Er litt mye som skjer i livet vårt nå, med alvorlig sykdom i nær familie og mye stress. Dette innvirker ikke akkurat positivt tenker jeg, men vi er mer bestemt nå på at vi skal bringe litt gode nyheter til oss selv og resten av familien enn noengang. Så det veier vel opp igjen håper vi. :0)

Lykke til uke 46 jenter!

Skrevet

dytt

Skrevet

God dag jenter!!!!

Hvordan går det med dere alle sammen??

Da var el mi over for denne gang og da er det bare ventingen frem mot IKM nå da.....

Ha en fin mandag!!!

Klem

Skrevet

Heisann=) Ja når begynner den heftige sex-uka mi også å avta..hehe, så nå er det bare ventinga igjen. Har hatt mye sex denne gangen, så har litt forhåpninger, men tør liksom ikke å håpe heller...skummelt! Kjenner du noe da? Når har du ikm? Jeg har tirsdag 14, så er på dag 20 i syklusen idag. Har vondt nederst i ryggen og hoftene idag...men det er vel typiske mens-smerter...så vet ikke helt hva jeg skal tro... Håper bare denne uka går fort, så man kan finne ut av dette...hehe...=)

Skrevet

Har Ikm søndag 19.nov iflg FF. Hadde el i går og en lutealfase på 13 dager. Så ingen symptomer har jeg ikke rukket å få. Skal prøve å ikke tenke på dette frem mot IKM, blir bare så skuffet når jeg kjenner alle symptomer og det til slutt viser seg at jeg ikke var gravid allikevel.

Har ikke hatt sex så mye denne pp'n, ble bare to ganger mellom mens og el. Siste var to dager før el, så håper det holder denne gangen. Hvis ikke så er det bare å prøve igjen! :)

Krysser fingrene for dere alle sammen jenter!!!!

Må det sitte en spire hos oss alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...