Gå til innhold

oppblåst mage!

Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelig oppblåst mage fra jeg står opp om morgenen og til jeg legger meg. Har vært det hele tiden etter at jeg testet positivt.

Hva med dere jenter? Er dere oppblåste, og når ble dere det?

Huff... ble vel litt dumt skrevet, men pytt pytt :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6814693-oppbl%C3%A5st-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er også kjempeoppblåst, er det heile døgnet eg... Gler meg til magen blir fylt av ein liten baby, og ikkje berre luft og tarmar som beveger seg... Det er jo faktisk ganske ubehageleg, og eg kan jo ikkje bruke dei finaste buksene mine lengre. Eg har vel eigentleg vore oppblåst heile sv.skapet hittil, men det kom skikkeleg i veke 6 (er 6+5 i dag)

Jeg har også problemer med buksene,tåler ikke at det strammer over magen i det hele tatt, så joggebuksene blir flittig brukt. :-) jeg trodde jeg var i min 12 uke, men da legen målte livmoren min mente han at jeg er i min 7.uke...

Annonse

Jeg er 6+5, og vet ikke om jeg er så oppblåst... men magen er kjempestor! Jeg skal liksom vente med å fortelle det til elevene mine til jeg er 12 uker, men tror nok det kommer til å gå i vasken;) Ser ut som jeg er 4 mnd på vei, jeg.

Puh! Trodde det bare var meg jeg.. hehe. Ser ut som en ballong! Neida, kanskje ikke heeeeeelt, men magen begynner å bule litt over bukselinninga, gitt. Ikke bra. Bare 7 uker på vei! Himmel.. hvor skal dette ende! Vel, får krysse fingrene for at magen blir litt mindre oppblåst etterhvert... hørt rykter om det, nemlig ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...