Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg sitter her og tenker på at sønnen min skal ha den vaksinen til uka, men jeg er ikke sikker på om jeg vil at han skal... Den er mot meslinger, kusma og røde hunder ikke sant? ja jeg vil at han skal få den, men ikke NÅ! Jeg vil vente til han blir større, kanskje 6 - 7 år. Det er til syvende og sist mitt valg om han skal ha den eller ikke, men jeg vet at det kommer til å bli en så stor diskusjon på hs at det ikke føles at det virkelig er mitt valg.... Hva kan jeg si til mitt forsvar? _kan_ han få den vaksinen når han blir så gammel?
La Perla Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Det er du som bestemmer - det er ditt barn. Du trenger ikke å forklare deg overfor helsestasjonen, selv om de sikkert kommer til å anbefale deg å ta den. Og ja, det er mulig å vente til han blir 6-7.. Selv har jeg vaksinert alle mine barn, og er overbevist om at det er bra. Jeg ville vel egentlig også råde deg til å ta MMR-vaksinen, men det har jeg ingenting med - du bestemmer selv, for vaksinen er frivillig.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Takk skal du ha. :-) skal ta en tlf i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå