Gå til innhold

deilig å gå med vanlige bukser....

Anbefalte innlegg

jeg har gått igjennom en del ting nå... og jeg fant noen gamle bukser fra før jeg begynte å gå ned for et år siden... og det herlige med dem er at dem passer nå....

blir litt skremt av å tenke på hvor stor jeg i grunn var da... siden buksene passer nå som jeg bare har 58 dager igjen :S

Fortsetter under...

ille digg å slippe den strikken over magen ja... får se hvor lenge disse passer da... siden magen fort vokser noen centimeter... men skal nyte di dagene jeg kan bruke disse buksene nå...

Hehe, eg kan ikkje sei eg har lagt merke til innlegga dine før den anonyme kommenterte dei her..eg gidd ikkje bla meg tilbake å sjå kva du har skrive før heller, men ville berre seie som deg - det er ikkje tvil om kven som har aller minst å gjere (les: den anonyme - sånn for sikkerheits skuld)!!

Litt komisk igrunn det der...

Annonse

Hehe :o) må bare le litt av anonym her, latterlig teit innlegg!!! hvis noen har hengt seg opp i mine innlegg tror jeg de er litt "rarere" enn dine :-D

MEN, hørtes utrolig deilig ut å gå med vanlige bukser igjen- åååå det gleder jeg meg til..... hvis jeg noen gang kommer inn i de igjen da :-S

Ja, denne vinteren MÅ bli mild!!!! Jeg vil ut å gå- både for å vise frem lillegutt i vogna og for å gå ned alle kg som har bosatt seg på kroppen min!!!

Huff, tenk om det blir en sånn vinter som i fjor- ENORME snømengder- da kommer vi oss ikke ut før i april... blir bare sittende inne og syns synd på oss selv ;-)

jeg vil ha snø men ikke store mengder med snø... for jeg må ha med meg den lille på skolen... og vis det kommer store snømengder så må jeg vel dytte den vogna i en halvtime fra parkeringsplassen til skoleinngangen :S... jaja det blir jo bare styrketrening :)

Er det en ting jeg gleder meg til sånn bortsett fra snuppa vår, så er det å kunne gå i vanlige bukser igjen... Jeg er så innmari lei av å gå i mammabukser og plysj bukser.. Det hjelper ikke akkurat på savnet over jeansen å gå rundt å pine seg selv m å gå rundt i butikkene heller...det er jo så mye kult...vil ha vil ha.... ;) ikke lenge igjen nå heldigvis....;)

Annonse

Jeg har faktisk allerede shoppet meg noen klær til "etter-fødsels-tiden" jeg - tre kjoler jeg har bestilt på nettet, og et antrekk jeg fant i en av de små Rowells-katalogene som kom for en stund siden.

Men jeg har ingen forhåpninger om å bli flatmaget på en laaang stund, så buksene med strikk i livet må jeg nok leve med en stund utover vinteren - men oventil skal det bli deilig med noe annet enn mammatopper !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...