Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 liksom litt nedsatt og tåkete syn etter jeg ble gravid.... Hmmmm normalt???
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Grunnen til dette er blant annet fordi slimhinnene endres litt pga hormonelle forandringer i kroppen. En annen grunn er at vi hovner opp. Hender, føtter, underliv, til og med øyeeplene. Jeg tuller faktisk ikke, var på bim-treff med en optiker som fortalte dette
Januarjubel! Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 På en kontroll hos optiker tidlig i svangerskapet gikk jeg for første gang i mitt liv over til svakere kontaktlinser. Optikeren mente dette var pga. graviditeten, synet kunne bli bedre da. Hører med til historien at jeg måtte tilbake igjen på gammel styrke etter noen måneder. Merkelige moder natur...
svensen Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Ja! De siste ukene (37 idag). Er blitt enda mer langsynt. Greitt når bussen kommer (jeg ser nummeret først!), men vanskelig med dataskjermen, selv med arbeidsbriller.
snøbaby Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Å det var godt å høre at det er flere...har begynt å tenkt på at jeg må få sjekket synet og at jeg kanskje begynt å bli gammel....kan kanskje vente til etter fødsel da..dersom det ikke er blitt bedre.
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Man må vist vente til man er fedrig med å amme for å teste synet igjen. Sa en optiker til meg ved forrige svangerskap. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå