Gå til innhold

prøver igjen, jeg: innvendig UL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Har en jente på 1 år nå, men når hun var 6 uker var jeg på innvendig UL og da såg jeg bare en prikk liksom inni et mørkt område. Etter et par uker var jeg på UL igjen og da var det et bare noe som dunket og det var hjerte. Var bare det vi såg. Men alikelvel ganske spesielt.

I dag fikk jeg vite at jeg er gravid igjen, så jeg er kjempe spent. Håper det går bra. Hadde to spontan aborter før jeg fikk hun på 1 år så jeg håper jeg slipper det igjen.

Lykke til med din lille. Du ser det nok bedre etter 3 uker eller noe sånt.

Jeg skal tilbake om litt over en uke. Håper ikke det er for tidlig... Det viktigste for meg nå er at det ligger inne i livmoren, ikke utenfor. Har hatt en utenfor og fjernet en eggleder, så jeg er veldig redd for den jeg har igjen. Blir spennende...

Annonse

Jo tusen takk! Er bare 5 uker på vei nå, men krysser fingrene på at det går bra og at ukene går fort fram til uke 12. Liker ikke desse første ukene. Har hatt 3 spontan men har også 3 barn fra før. En gutt på 9 en jente på 6 og den minste nå som er 1 år og nå en på vei. :) Har du noen fra før?

nei, dette blir min første:) så det er nok litt ektra kriblinger i magen ;) men gleder meg mer og mer nå- kjenner kvalmen baller på seg mer og mer dag for dag, men det er jo for så vidt et godt tegn;)

så du venter nr 4 du altså.. ikke verst:) blir vel gøy for de lille med et søsken så tett, kan jeg tenke meg.

Heisann!! Ser det er mange som har svart deg ellerede, men her er min erfaring:

Første gagen min på UL hadde jeg også bare en liten sort prikk. Ca 3 uker etter på ny UL var den lille prikken blitt masse større og en kunne tydelig se den lille inni der. I tilleg dunket hjertet sååå flott!! Du kan nok bare slappe av! De vokser fort skal du se og det går nok kjempefint!!

MASSE gode tanker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...