SpongeBob Skrevet 24. oktober 2006 #26 Skrevet 24. oktober 2006 Er jo bare litt over to mnd igjen av året, så jeg synes ikke du tar videre hardt i - hva med å love å være snillest i hele verden til evig tid? Skjønner jo godt hva du mener, er av og til kjempelei av magen selv, jeg, og jeg har tre mnd igjen!!!! Men jo lenger ungen holder seg der inne jo bedre, brr... Skulle aldri sett Dok1 i går...
Hanne og jentungen Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #27 Skrevet 24. oktober 2006 1D: Mokkabønner. Det smaker jul uten at jeg føler at jeg jukser:) PrincessElisabeth: Så kjipt at du ikke får sove, du må jo passe på å være uthvilt til jentungen kommer:) Gjør samboeren din jobben sin nå?
vims-74 Skrevet 24. oktober 2006 #28 Skrevet 24. oktober 2006 Så koselig å se dere her inne en ettermiddag/kveld da! Jeg er just kommet hjem fra treff, og bimmer litt før jeg nok må sette igang å jobbe litt igjen, djisus -nå er jeg lei altså! Men snart snart ferdig! Og da kan jeg lene meg tilbake i stolen og vente på at det kommer ramlende inn en pen liten haug på kontoen min! Noen ganger det det faktisk ok å ha eget firma og ha en bra timelønn! (når det først kommer inn oppdrag da..)
Hanne og jentungen Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #29 Skrevet 24. oktober 2006 Sponge: Det er ikke meningen gravide skal se slike programmer, er derfor de sender dem etter leggetid, hehe:) 1D: kom du på mer å syte over? Her er det enda ikke kaldt, men jeg har likevel plassert meg selv godt under teppet. Må jo kose meg litt da:)
*1D* Skrevet 24. oktober 2006 #30 Skrevet 24. oktober 2006 Haagendaz kjøpte jeg nesten!!!! Men det hadde blitt strawberry cheescake, hvis det ikke hadde vært så kaaaaaaaaaaalt ( ihuset og været...fyrer med ved og har ikke strømvarme så det er kaaaaaaaaaaalt resten av tia....kjedelig!) Jeg hadde heller ikke en eneste rie før vannet gikk og ikke så jeg noe til slimproppen før det hele starta heller da........... Jeg fikk rier etterhvert da, og var godt i gang før det hele stoppet litt opp og jeg også måtte få drypp........... Er VELDIG enig med deg sponge: anbefales IKKE!!! ...............alt før den tid var "a walk in the park" for å si det på den måten!
PrincessElisabeth Skrevet 24. oktober 2006 #31 Skrevet 24. oktober 2006 Hanne: sier du som bare stresser joda gubben er snill han, men jeg har rydda før han har kommet hjem, han var litt snytt for han er så redd jeg sliter meg ut. SpongeBob: hva som gikk da?Dok1?er jo bare en uke igjen da så er ikke farlig om hun kommer nå...blir bare så oppgitt over alle som maser om jeg har fått, om hvordan formen er, jeg som trodde det var mye før...det ble jo bare verre Nissen: Jeg tøysa bare...jeg skal være kjempe snill og grei resten av livet og skal aldri spør om noe som helst bare jeg får innvilga dette ene ønsket...lover*uten lyvekryss og hele pakka* **ihvertfall inntil noe annet har skjedd**
Hanne og jentungen Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #32 Skrevet 24. oktober 2006 *sender vims litt energi til arbeidet*
*1D* Skrevet 24. oktober 2006 #33 Skrevet 24. oktober 2006 Hanne: les innlegg over (det er kaaaaaaaaaalt...hihih) OG jeg har hatt mitt første uhell når jeg nøys!!!!!!!!!!!!! Hvis ikke det er noe å syte over så vet ikke jeg! Vims: var det trivelig på treff tross mitt uheldige "ikke reservering av bord i rett tid"??? Hadde veldig lyst til å stikke innom, men i dag var jeg slite!! Og gidder ikke ha med dattera, er lissom oss damene som skal ha fokus enda!
vims-74 Skrevet 24. oktober 2006 #34 Skrevet 24. oktober 2006 1D: veldig trivelig, bare 1 ting som vel et fåtall hadde tenkt på, det er mye trapper på Egon søndre, og man må til disk for å bestille, så det ble litt tungt -men jeg tror vi overlevde hele haugen! Mange fine store mager, og endel nye fjes! Hanne: tusen takk! ser heldigvis en ende på ting!
Nr-3-i-Magen Skrevet 24. oktober 2006 #35 Skrevet 24. oktober 2006 Nå er jeg også hjemme fra bim-treff, det var veldig koselig :-) Og det gjorde ingenting at du ikke fikk reservert bord i tårnet, 1D, trur mange var glade for at det ble i sentrum faktisk. Og du Vims, jeg er visst litt sløv. Driver og sier "takk takk" når folk ønsker meg lykke til med fødselen, og glemmer helt å si "i ligemåde". Så lykke til til deg også, og til alle de andre som har termin før neste treff :-)
*1D* Skrevet 24. oktober 2006 #36 Skrevet 24. oktober 2006 Ble det bestemt ny dato på treffet???? Skal vi skvise inn et nå snart eller???? Jeg har lissom oppdaga at det begynner å nærme seg for meg også nå plutselig....... Også har vi julebordsesongen rett rundt svingeN!!!!!
Hanne og jentungen Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #37 Skrevet 24. oktober 2006 Wow, dere har jo kort tid igjen dere. Blir spennende når kjente nick begynner å poppe opp med fødselshistorier og slikt:)
*1D* Skrevet 24. oktober 2006 #38 Skrevet 24. oktober 2006 Har ikke såååååååååå lenge igjen du heller da Hanne;) Jeg lurer litt på om babyen min har veeeeeeeeeeldig liten plass jeg nå.... Var jo til legen i går og jeg er nesten nede på den røde streken på sf-mål(lå over det grønne for 1 mnd siden). Men magen har siden i går vært "hard" og det er faktisk Vondt når han sparker..........som i Smerter, ikke ubehag!
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 #39 Skrevet 24. oktober 2006 Ojoj så mye dere greier å presse inn når jeg er borte noen korte øyeblikk! Har sett skummelfilm med ka-ping-mannen. Egentlig ikke særlig bra film, men både jeg og magetrollet ble skikkelig skvetne "Hide and seek" med Robert deNiro og Dakota Fanning. Jeg har lyst på pepperkakedeeeeeeig!!! Trondheimsjenter: hva med et treff rundt kl 17 mandag 13.november? Da er nemlig ka-ping i byen! En stakket stund.... båten heim går kvart over åtte, da er det baj-baj igjen for ei stund...
Nr-3-i-Magen Skrevet 24. oktober 2006 #40 Skrevet 24. oktober 2006 Det ble ikke bestemt noe nytt treff, ihvertfall ikke på det bordet jeg satt på. Vi var fordelt på to bord. Men regna med at det blei om en to-tre ukers tid... og da håper jeg at jeg ikke kan komme :-) Fant akkurat ut at mamma og søs fødte fra én uke før til tre dager etter termin, så satser på at jeg gjør det samme...
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 #41 Skrevet 24. oktober 2006 når er det du har termin igjen, andrea?
vims-74 Skrevet 24. oktober 2006 #42 Skrevet 24. oktober 2006 andrea med jente i magen: fort gjort å glemme svare "det samme" -vi bør jo være unnskyldt, vi lever jo i vår egen verden, tjihi. Synd det ble to bord igrunn, men vi er jo begynt bli ganske mange, så vanskelig å få snakket med alle sammen uansett -fått med deg at det er forslag om novemberdagtreff? Ble ikke bestemt noe nytt treff på bordet jeg satt på heller, men vi snakket om å ta opp "tråden" på BIM-treff sidene, hente inn forslag når og hvor fra forskjellige Men kanskje greit å ta det den 13 når ka-ping først er her, selv om kanskje noen av oss har andre avtaler rundt de tider? Jeg savner ka-ping!
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 #43 Skrevet 24. oktober 2006 savner deg også!!! Flyet mitt skal visst være i trondheim rundt to så jeg trenger ikke vente til kl 17 med å møte folk altså... men det avhenger litt av når bompijenta kommer?
Nr-3-i-Magen Skrevet 24. oktober 2006 #44 Skrevet 24. oktober 2006 12. nov... så bare 19 dager igjen eller noe :-)
Nr-3-i-Magen Skrevet 24. oktober 2006 #45 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er med på dagtreff :-) La akkurat inn svar på bim-treff-siden.
vims-74 Skrevet 24. oktober 2006 #46 Skrevet 24. oktober 2006 ka-ping: ja, avhenger litt når hun kommer, tror nok hun er kommet til den 13 jeg -så da avhenger det jo av min form da! Er nok litt vanskelig å planlegge uansett, så får nesten bare ta det litt på sparket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå