Gå til innhold

Noen twilightere her en tirsdags ettermiddag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lapskaus på kok og nå kan hvem som vil komme på besøk, bare sambo støvsuger så:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rødme*. En ting er orddelingsfeil, men i overskriften. *Skamme seg*

Skrevet

Hei frøken :) Jeg er innom en liten tur mens lillejenta ser barne-tv i fanget til pappa'n sin. Vi spiser frukt til dessert. Nam!

ps: det går faktisk an å skrive tirsdags ettermiddag med mellomrom ;)

Skrevet

Tjoho!

Innom en liten tur, jeg også. På en tirsdags ettermiddag... ;o)

Hvordan går det, Hanne og ka-ping?

Skrevet

Skal bade lilletrollet nå :)

Kommer kanskje innom senere ikveld, etter leggetid (dvs rundt åtte)

kos dere :)

Skrevet

Da skal jeg se 'so u think u can dance':))

Forresten, blir ikke 'tirsdags ettermiddag' genitiv, a la 'tuesday's afternoon' eller mer logisk 'Peter's afternoon' på engelsk? Uff, jeg er skikkelig dårlig på gramatikk, og det til tross for at jeg er rettskrivningsfanatiker, hehe:)

Skrevet

Joda, det går supert her:) Har laga lapskaus, og nå koser vi oss med klementiner, pærer, bananer, appeliner og mokkabønner. Får nesten litt julestemning av det hele:)

Skrevet

hm - kanskje det skulle vært "tirsdag ettermiddag"?

Gullemoooooor??? du må jo være den rette til å svare på dette spmålet?

Skrevet

Jeg lurer på om ikke det er den ene s'en som ødelegger for meg ja:/ Men, hvem brys seg vel om slikt i det lange løp:) De fleste her inne stusser vel ikke engang på d?

Skrevet

Litt enveiskjøring her, men må bare få fortelle om jenta her som sparker mammaen sin nesten gul og blå:/ Ikke alltid like kjekt gitt.

Skrevet

Jeg så på skravle igår at de etterlyste pepperkakedeig... jeg har så lyst på pepperkakedeig... så utrolig lyst på det!!!!!

Skrevet

Nei det er ikke alltid så greit å nyte de sparkene når det kjennes ut som om man blir mishandla innenfra... Av og til er det så kraftig at jeg hopper til.

Skrevet

Heisann;)

Jeg må bare si at jeg ikke stusset over overskriften i det heletatt jeg da, men nå er jeg ikke spesielt god hverken på gramatikk eller rettskriving da...................

Jeg vil ha hjem mannen min, er så sliten:(

Skrevet

Har forresten en liten en der inne som tror at han kan sparke hull på magen ti mamman sin!!!!!!!!! Er ikke det samme når de sparker så hardt at man blir kvalm....

Skrevet

Og jeg lå på sengen og leste bok for LT som skulle legge seg, hvorpå Knotten i magen begynte å hoppe på madrassen - gjennom magen min! Det etter en lang dag hvor jeg har fått klare meldinger i form av spark i ribbeinskanten hver gang jeg har lent meg for langt fram over skrivebordet. At ikke Knotten bare kan sove litt innimellom?

Men da hadde jeg vel klaget over at det ikke var liv der inne...

Skrevet

Nei det er ikke det, ikke kjekt i det hele tatt. Tror ofte hun sikter seg inn mot enten (a) venstre ribben, (B) blæra © høyre nyre, (d) a, b og c på likt eller (e) a, b og c i festlige kombinasjoner.

Hvor har du gjort av mannen din da? Min sitter oppe og spiller playstation, sur som en drittunge:)

Skrevet

hehe en liten en som hopper i senga allerede...koselig ;)

jeg vil bare ha huleboeren ut nå jeg!!!!

Noen som har parkett i trappa?vi har teppe så jeg kan ikke rutsje ned heller(i håp om at vannet går)...

Skrevet

Hihi, min er offshore.......kommer hjem 3 nov...........også gikk jeg glipp av bim-møtet i dag og det passer en nysgjerrigper som meg dårlig:( Kaldt er det blitt også;(

Klarer ikke finne på noe mer syt akkurat nå.gi meg 1 min;)

Hva skal jeg kjøpe meg på 7/11 når jeg skal binge????????

Skrevet

Når er det du har termin, da, PrincessElisabeth? Siden du er fødeklar kan det jo ikke være lenge - tenk på meg som skal ha den lille terroristen (høyt elskede sådann, men likevel) der inne fram til en måned over jul??? (Oops, avslørt, jeg er ikke ekte 3.tri'er...)

Du får prøve alle disse forferdelige tipsene som fikk Hanne&co til å starte Twilight Zone, selv klarte jeg meg gjennom forrige svangerskap uten å finne ut hva en "fødepizza" faktisk inneholder, og slimproppen så jeg aldri noe til, så jeg har vel mye å glede meg til når det endelig nærmer seg...

Skrevet

Is. Haagen-Dasz Cookies & cream. Og spis litt for meg også, som bor så langt unna en 7-11...

Skrevet

SpongeBob:

har 8 dager til termin idag...termin 1 november...

Kom med noen råd, men ikke noe kanel, spiste kanel i helga og var kvalm og ekkel resten av dagen...(rett før det rant kanel ut ørene på meg om kvelden)

Skrevet

Sorry, noen råd har jeg ikke. Vannet gikk før jeg fikk rier sist, så etter tre-fire døgn med "lurerier" og fortsatt bare 1 cm åpning ble det syntocinon-drypp osv på meg - og det anbefaler jeg _ikke_. Hvis vannet går før riene kommer i gang denne gangen også skal jeg holde helt kjeft om saken til ting kommer i gang av seg selv!

Det er faktisk ikke så mye greiere når de kommer ut, vettu;)

Skrevet

Jo, ett råd har jeg: Samle så mye krefter du kan nå! Ikke hør på alt mulig tull om å gå timeslange turer, vaske huset osv. Hold deg i bevegelse, såklart, men ikke slit deg ut _før_ fødselen! Dette kan være de beste nettenes søvn du får på flere år, samme hvor mye knotten i magen sparker:)

Skrevet

hehe nei mulig jeg ønsker å ha henne inni magen en stund til, men akkuratt nå er jeg bare så lei av stor mage at jeg ønsker meg masse smerter i løpet av natta...så hvis julenissen leser dette: Jeg har vært snill i hele år!!!!Hvis du bare setter meg igang så skal jeg være snill resten av året også...

Regner med det gjør susen ;)

Skrevet

sover så og si ingenting nå jeg, løper bare på do hele tiden, så sliter veldig med å sove, men slapper masse av da i det minste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...