Mamma-K Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Har litt for lite melk og kunne tenke meg å forsøke akupunktur/homeopati. Noen som har gode erfaringer med dette og anbefalinger på noen som driver med dette i Oslo sentrum? Har forsøkt forskjellig anbefalt mat/drikke nå i en uke, samt å amme ofte for å øke produksjonen. Ser ut som det hjelper litt men det er fortsatt litt for lite. Forsøkte ganske mange modningsakupunkturbehandlnger før fødselen, men åpningsfasen ble ikke akkurat forkortet som de reklamerte med.. Forsøkte også akupunktur som smertestillende under fødselen, uten at jeg kan si dette hjalp. Sitter igjen med et inntrykk av at akupunktur er noe kommersielle greier. De tjener jo rått!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg gikk til Klinikk Fjeld på Majorstua for modning og det fungerte veldig godt på meg. De har også tilbud for ammende. Det jobber en jordmor der - husker ikke hva hun heter. Men insister på å få komme til henne!
Lilleh Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg går her: http://www.helhetsmedisin.no/ Homeopaten min heter Åse Vold, hun står ikke i lista over personale, sikkert fordi hun nettopp har flyttet hit.. Jeg er henne evig takknemlig
Mamma-K Skrevet 3. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2006 Jeg gikk til modning på Klinikk Fjeld også, men det hjalp ikke på meg. Det som er interessant er, vet vi om akupunktur hjelper? Jeg har hørt om mange førstegangsfødende som det går kjapt med uten akupunktur. Det kan virke som hvis du har en lett fødsel etter å ha tatt akupunktur er det selvfølgelig akupunkturens fortjeneste, hvis ikke - da "virker det ikke" på deg. Slik opplevde jeg det. Du må ikke tro jeg fikk noe svar da jeg sendte tilbakemelding på behandlingen, om at det ikke virket, til Klinikk Fjeld. Hadde dce vært proffe hadde de sendt meg et svar. Sitter igjen med en følelse av at de kun er ute etter folks penger, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå