Gå til innhold

Sjønner ikke åssen jeg skal holde ut i så mange uker til jeg!!

Anbefalte innlegg

Kan ikke noe for det, men er så lei av å være gravid jeg nå.. Bekkenet dreper meg snart, magan må vel snart sprekke og oppå det så har jeg fått bihulebetennelse.

Hadde jeg bare vært noen få uker til på vei, så skulle jeg dratt på sykehuset å grini meg til å bli satt i gang MED EN GANG.

Noen flere som har det sånn om dagen?!

*Ordentlig sliten å lei nå*

Fortsetter under...

Jepp... drar snart den ungen ut manuelt!! helt grusomt å være gravid for tiden, med 20 kg pluss, bekkenproblemer, søvnløse netter, tett nese, hjertebank, mann i nordsjøen og ei lita tøtte på to år som spinner dagen lang har jeg herved bestemt at DETTE er siste gang jeg er gravid NOENSINNE!!! huff.... stakkars oss;) men så får vi jo en fin premie også da:D

*klem til slitne deg:) det går nok bra...

min nr 2 også..

ja stakkars oss, nei spørs nok om dte blir noen flere her også.. vært så mye greier den gangen her i forhold til sist at jeg ikke orker tanken på å gå igjennom dette igjen..

Ja ender i noe godt, men kunne kommet litt fortere da.

Klemmer tilbake.. *slitne vårs*

ja samma her.. sist så var jeg til og med på ikea den 23 feb kom hjem kl 24.00 og kl 06.00 den 24 feb så begynte fødselen.. var mere sånn kommer når hu kommer holdning da..

VIL HA HUN UT NÅ SNART jeg også

E utålmodig æ også... trur det har nå med at sist va æ i go form og hadd bærre mæ sjøl å ta vare på. Denne gangen e æ i dårli form og har ei frøken på to å ta vare på... ikke det ho e snill og grei ho... men formen min e elendi...

Annonse

Tror det er ekstra tøfft for oss med en fra før - jeg har en på 26 mndr og trassen har slått ut i full blomst, det er helt grusomt.

Jeg blir så sliten og fortvilet og usikker - kan ikke leke like mye med henne som jeg ønsker, bekkenet og masse kynnere setter en stopper for det, har mindre tålmodighet og overskudd enn jeg burde hatt - og i dag i barnehagen fikk jeg beskjed at hun hadde bitt (!) tre små barn !

Jeg begynte å grine der og da.

På toppen er jeg alene med henne frem til dagen før fødselen, mannen min jobber for tiden i Kristiansand/Trøndela, og er bare hjemme i helgene.

Skal bli utrolig godt bare å kunne bevege seg litt mer uten kynnere og en mage som hele tiden er vond og i veien.

6 uker igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...