Gå til innhold

Positiv test av billig-testene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her som har fått en svak,men bred lys rosa strek og ikke vært gravide. Noen dager til ikm,nesten en uke,men bare måtte teste. Holdt den i urin i tre sekunder og så den etter et minutt. Men lenge til ikm da,er de så sensitive evt.?

Takker masse om noen kan svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest et sted at de er veldig sensitive og at de tester positiv før IKM. Håper du er gravid da!!!!

Skrevet

Det hadde bare vært helt nydelig og passet perfekt. Får holde meg litt i skinnet og vente noen dager nå. Har ikke flere billig tester og hadde jeg fått negativt svar fra en cb hadde jeg klikka,så får bare drøye da. Takk for svaret,var litt oppmuntrende ;)

Skrevet

jeg er i din sitvasjon..jeg tok en test i går tidlig...og da kom det en svak,svak lyserosa strek frem..den er veldig svak,,men jeg kan se den,ser tykkelsen på den og lengden,,så jeg ser den helt klart..

så når jeg kom hjem tok jeg en cb,men den var negativ:( .

tok en cb med morgen urin i dag tidlig osgå,men den var også negativ...

så jeg vet pokker ikke om jeg er gravid eller om det bare kommer sånne rosa streker frem..

mange her inne som sier at en strek er ens trek og at de mener at jeg er gravid,men jeg vet ikke..blir jo sååååå frustreert da.

så jeg får ta en ny test på tordag om ikke mensen er kommet,

de sier at billig tester er mere følsomme og kan finne hch\g mye fortere en cb...så man kan jo bare håpe:)

har jo tatt gravid test før med billig-tester,,men da har det kun kommet opp en kontroll strek og en helt hvit bakgrunn..

vil være gravid assa...håper virkelig at billig testen er rett og at jeg er gravid,,men jeg tørr ikke å håpe så mye enda.

Skrevet

Hei,

jeg er også i samme situasjon. Tok på mandag en test fra billig-tester, og den ble svakt positiv, men det er en tykk strek og som er lyserosa. I går hadde jeg ikke flere tester igjen bortsett fra en eggløsningstest. Så jeg sved av en sånn, og den ble også positiv (vet at de ikke er helt til å stole på, men de kan gi signaler på graviditet). I dag testet jeg på nytt med Qp og fikk negativt. Så skuffende igrunn. Men jeg har fortsatt ikke fått tante rød på besøk, og hun pleier å komme på dagen. Har hatt rare pupper, vondt i korsryggen, mensmurringer og alt mulig. Blir spennende å se hva som skjer de neste dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...