Gå til innhold

Håper noen kan svare meg på noen av disse spm!:-)

Anbefalte innlegg

Hei!har vært på rikshospitalet idag, og skal ta kikhulskopi..Er det noen som kan forklare meg litt mer om det?får man bare lokal bedøvelse el narkose?Og er det noen plager når man er ferdig?Tar det lang tid?og ca hvor lang vente tid er det?Legen sa det ikke var lang vente tid, men hvor mye er ikke lang????Håper noen vil svare meg!:-)

Fortsetter under...

Hei på deg heija :)

Er det lapraskopi du skal igjennom?

Jeg skal utføre det samme inngrepet i midten av november og vil da få narkose.Inn fastende om morgenen,og reise hjem igjen samme kveld.

Om du googler på "lapraskopi" finner du nok litt opplysninger.Lykke til !

Klem fra

Jeg vet ikke hvor lang ventetid det er på riksen til dette inngrepet,men her på st.olav hvor jeg hører til er ventetiden på 3 mnd.Det er en såkalt kikkhullsoperasjon og de går inn under navelen.

Heisan. Jeg tok lap. på Riksen i vinter, og fra jeg var til Gyn.undersøkelse så tok den kun 2-3 uker før jeg fikk operasjonen. Det var med full narkose. Var litt uvel i magen de første dagene etter inngrepet, men ellers var det ok. Ingen ting å grue seg til. Lykke til

Hei hei.

Jeg hadde en kikkhulls operasjon i mai i år. Det måte jeg pga jeg hadde en 9 cm stor cyste på egglederen og egg lederen holdt på å sprekke. Selve operasjonen gikk greit. Men når de opererer blåser de buken opp med en gass og det kan være veldig ubehagelig for mange etter operasjonen. Det er egentlig det værste med hele opersjonen syntes jeg da. Hadde vond i lungene o skuldrene i en uke etterpå Jeg hadde ike noe god opplevelse når det gjelder denne operasjonen

Det er jo helt induviduekt hvordan folk reagerer på en operasjon. Så jeg håper det vil gå kjempe bra med deg ! Ønsker deg MASSE lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...