trompet (fødeklar) Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Det var helt fantastisk. Har jo vært med de to andre også, men dette var noe helt annet.Det var en jordmor (hadde vært det før) som virkelig levde for jobben sin. Hun snakket til den lille som om den alerede var født. Vi var der i over en time.Hun forklarte absolutt alt hun gjorde og sa at det var et vakkert barn:) På slutten spurte hun om det var noe vi lurte på, og min mann spurte om 3d ul fantes i Bergen. Hun svarte: men det har jo jeg her, vil dere se??? Hun slo på apperatet igjen bare for å vise oss det. Snakk om service.. Så da fikk vi 3d ul helt gratis og vi betalte ikke noe for 2d bildene heller. Til dere andre som skal på ul på KK, spør etter 3d. Kanskje dere er så heldig å får se sånn som oss.... Nå svever jeg altså, dette var jammen helt utrolig...
SpringBaby Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Hei, så kjekt. Jeg skal på UL på KK også om en måned og gleder meg veldig til å se bebisen vår. Og har lest en del om 3d ultralyd og skal huske på å spørre når jeg er der. Hvor mange uker er du på vei nå? Jeg vil være 21 uker på vei, litt sen pga utenlandsopphold.
trompet (fødeklar) Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Hei, jeg var 18+1, men jeg ble satt en uke tilbake. Altså 17+1. Noen her sier at 3d ikke er så bra før i uke 25 eller noe sånt. Jeg syns det var knall nå,så da må det jo være suverent for deg i uke 21? Lykke til, håper du får se 3d du også
nybaby2010 Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Hei trompet! Jeg og samboeren var også på ultralyd på KK i dag. Mulig vi hadde samme jordmor, for hun som foretok undersøkelsen var kjempekoslig!! Og uten forvarsel, viste hun oss 3d bilder og filmsnutter av prisen vår Helt fantastisk! Det ble med en gang litt mer realistisk..hehe. Vi hadde med andre ord en utrolig flott opplevelse!
trompet (fødeklar) Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 Vi var oppe i fjerde etage. Var du også "venterprinsimars"?
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Hei! Så fantastisk da!! ¨Dere har vært kjempeheldig!! Da vi var på UL på KK fikk vi ikke litt den samme servicen.. Vi fikk en jordmor som var lite hyggelig.. Hilste ikke skikkelig på oss da vi kom en gang.. Vi hadde gledet oss kjempe masse til UL, var selvsagt helt utrolig å se den lille ligge å sprelle. Men jordmor gjorde ingenting for at dette skulle bli noe spesielt, om dere skjønner..Dårlige bilder fikk vi også..Ble masse syting dette her! Bra det ikke bare er en jordmor der
Aprilbaby07 Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Både gode og ikke fullt så gode opplevelser med UL på KK altså... jeg skal på UL på mandag i 2 etasje, har de apparatene i flere etasjer alstå? siden dere har vært i 4 etasje.... Hva hadde dere med dere på UL, helsekort og ferdig utfylte papirer fra haukeland.... men trenger jeg urinprøve? Og tar de symfysemål, vekt og blodtrykk der oppe?
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg var i 2 etasje...visste ikke at det var Ul i 4 etasje også..hmm.. Hadde med helsekort, men tror ikke hun skrev noe i det.. Trenger ikke urinprøve. Sjekker ikke noe annet, tar bare Ul. Lykke til!! Håper du får en snill jordmor!!
Turbogulle *høygravid* Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Hei trompet. Så kjekt att dere var så fornøyd da for ul er jo virkelig ett høydepunkt. Er bare litt nyskjerrig om hva jordmoren du var hos heter? håper vi får henne også
Frk. Vable Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg og vil ha henne.. Skal på UL 2. november, gleder meg som en unge!! men husker ikke hvilken etg. jeg skulle i...
tuppen og lillemor Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 jeg ønsker veldig 3d med siste barnet.... men jeg skal på ul på tirs 2 etg... er det i 4 etg det er 3d altså....
nybaby2010 Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, i 4.etasje er det 3d.. Vi hadde ultralydtime i 2.etasje, men vart sendt opp i 4.etasje når vi henvendte oss i ekspidisjonen der nede. Vet ikke hvorfor, men..?
trompet (fødeklar) Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 25. oktober 2006 Hallo igjen. Vi møtte også opp i 2.etage, men ble sendt videre til 4.etg. Aner ikke hvorfor, satt mange nede. Jeg var hos Guro Børsheim. Hadde ikke med noen papirer jeg, hadde glemt alle papirene. Hun har egne papirer som hun fyller ut og som du får med deg hjem. Men det lå med ett skjema i innkallingen som jeg egentlig skulle ha fyllt ut og tatt med, heter "pasientopplysninger for fødeavdelingen". Ingen urinprøve og ingen ting annetenn ul sjekket hun. Til "venterprinsimars": jeg var der fra kl ett tillitt over to. Du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå