kamillaen Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Guttemann spiser 1 matglass og drikker vann til middag,men matglasset går ned glatt.Skal jeg putte oppi mere enn 1 matglass.. Guttemann er 6 måneder.. Noen?
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Du kan jo prøve. Han sier i fra når han er mett. Min er sånn på grøt, spiser glatt 170 ml vann med grøt i (tykk grøt).
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg ville sett an størrelsen og veksten hans før jeg hadde gitt han mer enn et glass. Sønnen min på 8mnd spiser som et lite monster, bruker under 5min på et middagsglass. Han spiser alltid fort opp maten sin, og vil gjerne ha mer. Han får vann til alle måltider, bare litt melk om morgenen og kvelden. Jeg porsjonerer ut maten, gir passe mengde, regner jeg med, ut fra både søvnmønster, vekst, utvikling og humør. Sønnen min spiser antakelig så fort at han ikke kjenner før etter en liten stund at han faktisk er mett, for det er bare med en gang måltidet er ferdig at han gir uttrykk for at han fortsatt er sulten. Men glad i mat er han, ja, for det hadde alltid vært deilig med ENDA litt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå