Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skal være fadder for barnet til min beste venninne, og har lyst til å kjøpe en tripp trapp stol i dåpsgave. Med på gaven blir også min samboer. Stolen koster 1400,- med bøyle. Blir det for dumt å kjøpe en så dyr gave? Tenker da spesielt på hva de andre fadderne kommer med, det vil føles veldig pinlig hvis vi har kjøpt for mye mer enn dem. Har problemer med å finne alternativer, siden jeg vil at det skal være noe nyttig, ikke sånn sølv-greier.
kamillaen Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Det var jo en dyr gave,men en veldig fornuftig en.Og noe de helt sikkert for bruk for. Og er jo litt morsomt å se når han\hun sitter i den at det er du som har gitt den til han\hun. Hadde jeg hatt råd så hadde jeg nok gjort det:)
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Hadde jeg også hatt råd, hadde jeg gjort det. kjempegave det da:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Det er en kjempefin gave! Ikke tenk på hva de andre fadderne evt. har kjøpt. Her i gården fikk vi gave fra fadderne fra 300,- helt opp til 2800,- og er like glad i alle fadderne fordet
IdaJacobine Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Kjempefin gave! Kanskje noen av de andre fadderne har lyst til å være med å spleise?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Takk for svar! Hadde vi kjent de andre fadderne, hadde det vært ypperlig å spleise, men det gjør vi ikke. Vi har jo råd til det, og veldig lyst, så da tror jeg vi går for det. Flere svar?
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 jeg hadde blitt kjempeglad for en så fin nyttig gave! er ikke spesielt begeistret for sølvender og andre "pynteting". så hvis dere har råd som de andre nevner, syns jeg dere bare skal gjøre det! en kjempeidè som dåpsgave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå