Gå til innhold

Abbonere på BAM og Foreldre & Barn?

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om jeg skal hoppe på et såkalla spesialtilbud der jeg kan få 2 år med BAM og Foreldre og Barn for kun 898,- I tillegg til CD-rom med oppslagsverk om barnets helse og BAMs nye navnebok.

Kjekt å få litt lesestoff i posten og lurer på o noen her har erfaring med disse bladene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6813395-abbonere-p%C3%A5-bam-og-foreldre-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i en barnehage hvor vi abbonerer på Foreldre & barn, veldig ok blad det med masse nyttige reportasjer ol., så det kan jeg hvertfall anbefale! BAM har jeg ingen erfaring med. Men lesestoff er alltid kjekt å ha det. Tror faktisk at du får kjøp F&B på Narvesen så da kan du jo kanskje ta en titt før du bestemmer deg..

Ja, sikkert lurt å se om jeg kan få kjøpt et blad først. Bare for å titte litt. Liker veldig godt å følge med på tester og sånt jeg også, og har skjønt at de har en del sånne. Blir vel til at jeg bestiller bladet vel. Syns det er så kos å sitte i sofaen med et blad i ny og ne og denne typen blad er vel midt i blinken etterhvert!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...