Gå til innhold

Abbonere på BAM og Foreldre & Barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om jeg skal hoppe på et såkalla spesialtilbud der jeg kan få 2 år med BAM og Foreldre og Barn for kun 898,- I tillegg til CD-rom med oppslagsverk om barnets helse og BAMs nye navnebok.

Kjekt å få litt lesestoff i posten og lurer på o noen her har erfaring med disse bladene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber i en barnehage hvor vi abbonerer på Foreldre & barn, veldig ok blad det med masse nyttige reportasjer ol., så det kan jeg hvertfall anbefale! BAM har jeg ingen erfaring med. Men lesestoff er alltid kjekt å ha det. Tror faktisk at du får kjøp F&B på Narvesen så da kan du jo kanskje ta en titt før du bestemmer deg..

Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Foreldre og barn. Det er helst testene jeg følger med på. Las alt da jeg var i permisjon, men nå er det blitt mindre tid til lesing.

Skrevet

Æ aboner på Foreldre og Barn (BAM abonement hadd æ å tel frøkna), æ læs stort sett alt i bladet kvær gang... så det anbefal æ vældi :D

Skrevet

Holder også Foreldre & barn, det er kjempebra !

Masse tips og gode forbrukerundersøkelser.

Skrevet

Ja, sikkert lurt å se om jeg kan få kjøpt et blad først. Bare for å titte litt. Liker veldig godt å følge med på tester og sånt jeg også, og har skjønt at de har en del sånne. Blir vel til at jeg bestiller bladet vel. Syns det er så kos å sitte i sofaen med et blad i ny og ne og denne typen blad er vel midt i blinken etterhvert!

Skrevet

Så flott da! Får lyst til å bestille med en gang jeg nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...