~hope~ i 7.himmel Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 blæh.akkurat kommet hjem fra jobb og er helt uuuuuutslitt.andre dagen i uka bare,og det kjennes ut som tiende fredag på rad!hvordan skal det gå emd alle disse arb.dagene fremover.både i uke og helgene.vi lgjerne si fra meg noen av vaktene,men trenger pengene og inntjeninga til pappaperm og permisjonspenger,men kjenner bare at jeg vil skirke!sorry meg altså,men bare måtte rope ut litt-kanskje er jeg ikke alene
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 huff, stakkars lille hope! det tek jo masse energi frå kroppen og vere gravid skal skjøne!! eg er sliten, men eg studerer jo berre, så kan ikkje samanliknast med din kvardag (ganske glad for at eg ikkje jobbar ja) det er jo viktig og høyre litt kroppen, og få nok kvile!! mange varme klemmar kjem din veg!
~hope~ i 7.himmel Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 ååå.tuuuuusen takk tosofo y el chiquitin:) merker godt at jeg "tåler" mindre før det blir slitsomt.måtte bare syte ut litt;)åå..tungt d også da,bare på en annen måte.
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 har det på akkurat samme måte! hadde første dag i praksis i dag, og er så sliten, oppblåst, trøtt og gråteferdig nå i kveld at det ikke er noe gøy å være full av baby! men det går nå vel bare godt dette og:)
~hope~ i 7.himmel Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2006 takk og lov for at jeg ike er den eneste!ikke d at jeg vil deg det da:pmen godt at jeg ikke er helt alene,og at flere føler hver eneste dag på jobb som et slit,pga trettehet.fordi det høres ut som en bagatell,men er ikke noe hyggelig!men som du sier,det går fint dette og,går over etter en stund også da
2 søte små:-) Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Hei! Her er vi nok mange i samme båt.. Synes timene sleper seg avgårde, og når klokken endelig er 4 er det rett hjem til sofaen. Sitter å gjesper store deler av dagen og er veldig kvalm de første timene. Har heldigvis en forståelsesfull sjef. Helgene går helt fint, men det er nok for at jeg da får mer søvn. Vi kan trøste oss med at dette går over om noen uker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå