Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg begynte i dag på min 17.uke av svangerskapet, og lurer på en ting. Jeg har ikke kjent noe liv i magen enda, og egentlig har jeg ikke kjent noe særlig etter det heller. Men i dag da jeg satt i sofaen kjente jeg plutselig noe "rart" i magen. Akkurat som noen eller noe skraper litt på innsiden av meg på venstre side av magen. Etter noen minutter eller sekunder, så sluttet det, og da var det "normalt" igjen. Så gikk jeg en tur, og da kjente jeg ingenting. Men da jeg kom hjem og satte med på en stol, kom denne skrapingen tilbake. Kan det være barnet jeg kjenner? Er usikker, for jeg kjenner jo egentlig ikke noen konkrete og kraftige spark... Noen som har opplevd noe liknende?
findus Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Litt sånn boblete, liksom? Eller "kiling"?
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, tror det kan være det samme vi snakker om, men jeg vet ikke helt for jeg har ikke hatt så mye bobler i magen før. Men har det noe å si at jeg bare har kjent det på venstre side av magen?
findus Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Hvis hun/han kiler deg på venstre side av magen, er det vel der du kjenner det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå