Gå til innhold

må ha klær!!

Anbefalte innlegg

tror jeg blir gal snart får ikke på meg ei kles fille føler meg som et 6 mansteltt.noen som vet om noen rimelige klær te meg??jeg har størelse xl og ligger på 46-48 i størelse.jeg er 175 høt.pleas hjelp meg.men det er vel ingen andre som e like store som meg .huttetu.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6813135-m%C3%A5-ha-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av... Du er overhode ikke alene... Er en dame i xl-størrelse (46-48) jeg også, og jeg ligger nok an til å bli større...

Jeg har det slik at når jeg ikke føler meg vell i klærne mine så blir jeg usosial, og driter egentlig stort set i hele utseendet. Så for meg var det viktig denne gangen å finne meg mamma klær som jeg trivdes i. Sist jeg gikk gravid kjøpte jeg mamma klærne mine på ellos og sparkjøp, men følte rett og slett at jeg hadde på et 6-mannstelt. Denne gangen gikk jeg til Hennes og Mauritz og kjøpte meg mamma klær. Fant 3 bukser og 2 topper og en sid strikkejakke (betalte vell noe rundt 1200 for alt sammen), mer trenger jeg egentlig ikke da jeg bruker joggeklærne til mannen min når jeg er hjemme. HEHE! Anbefaler deg i hvertfal å ta en titt på HM, trenger jo ikke bli så dyrt når en handler der heller...

Håper du finner deg noen nye klær i allefall, får jeg vet hvor fælt det er å gå rundt å føle seg feit å stygg... Lykke til da snuppa.... Å ikke fortvil- vi er faktisk flere som ror i samme båt som deg, og dermed skjønner deg svært godt...

Stor klem fra

Jeg er også str.46 - noe som er ekstra lite gøy når jeg bare er 163 "høy"... men faktisk så har noen av mammaklærne på H&M den effekten at jeg ser litt slankere ut :) Og jeg trenger kun L, ikke XL!!! Mitt beste tips er uansett å ta det helt med ro og bruke goood tid på handlinga. Ikke dra i de tidspnktene der det er mest folk. Ha med deg noe å drikke. Det FINS klær der ute for deg og!

ps. det er ofte mer slankende å finne tilsittende klær enn telt, og nå har vi jo riktig så stramme mager, som fint tåler å fremheves :) min erfaring er at vi ser mindre telt ut med klær som går inn mellom puppene og magen :)

Her må jeg bare si meg såre enig både ka-ping og bjarne-marie. HM er tingen. Er selv akkurat som resten her 46-48...eller vel det var før graviditeten da...nå kan jeg vel jekke meg opp til en pen 50/52 i bukser ihvertfall...hehe..sånn er livet. Finner veldig mye bra på HM absolutt verdt å dra en tur. Ta med en slave som kan hente nye str og slik til deg i prøve rommet. Det er mer enn nok slitsomt å ta av og på klær om du ikke skal løpe ut og inn etter str. også.

Det er stooor forskjell på str. er det inntrykket jeg har ihvertfall.

GUUUD LØKK!

Jeg har også et uunnværlig plagg dette svangerskapet: en lang, enkel bomullssinglet fra Vero Moda, koste ca 79kr, har den i fire forskjellige farger. Den er tilsittende, klemmer sammen flesket litt, og kan brukes som "bakgrun" til mange fine topper med litt utringning. Da trenger ikke toppen å gå helt under magen, siden singleten gjør det :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...