Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Er d et noen som vet hvorfor man helst ikke skal ta solhatt under graviditeten?? Er så forkjøla, å har kjøpt Repsils med solhatt og C-vitamin, men så leste jeg bak pakken at man ikke skal spise dem om man er gravid og ikke har rådført seg med lege.... Noen som kan hjelpe??
hemmeligvemmelig Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Mange mener man ikke bør ta solhatt i det hele tatt... det er kanskje fordi det er utrolig allergent?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 hihi...jeg så overskriften og tenkte på en slik hatt man har på seg mot solen...og lurte på hvor i all verden du befant deg ...hehehehe..måtte bare si det..;O) for ikke lenge siden stod det i aftenposten at forskerne hadde funnet ut at solhatt hadde ingen virkning. men det er alt jeg vet om det.
Januar07 <3 Februar12 Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 jeg vet ikke hvorfor men fikk beskjed av lege å ikke bruke det i det hele tatt under graviditeten.ikke de repsilsa heller! ble kjempe skuffa,for de pleier alltid å hjelpe!
Petronellapia Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Grunnen til at de anbef å ikke ta det, er at en vet for lite om naturmidlers virkning og da er det bedre å ikke ta dem. Det er lettere for et naturmiddel å komme på markedet enn legemidler. Det gjør at mange ikke tenker på at naturmidler også kan ha virkninger. Så det er ofte pga at det er for lite kunnskap om naturmidler at det blir anbef å ikke ta dem under graviditeten. Er vel bedre å være forkjølet enn å vite hva slags virkning det kan ha på ungen...??
Petronellapia Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Er vel bedre å være forkjølet enn å IKKE vite hva slags virkning det kan ha på ungen...?? (ble litt feil..)
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Var jo på nyhetene nylig at solhatt helt klart ikke var bra for noen!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå