Gå til innhold

Hvordan går man frem hvis man har funnet ut at et sykehus ikke har fortalt alt som er skrevet etter en laparoskopi??

Anbefalte innlegg

I 97 hadde jeg en lap, der de sa at de fant ikke noe særlig.. den ene egglederen var litt bøyd..

Nå har jeg fått tak i journalen(utskrift) og der står det at ovarier er preget av pcos og at begge eggledere er begynt å tettes.

Jeg har gått til det samme sykehuset lenge.. fått utallige medikamenter,bla pergotime for å få eggløsning og dermed oppnå graviditet..hsg osv..

Men den har uteblitt...ikke så rart, med tette eggledere!

Fane altså, istedet for å gå rundt her og drømme og håpe ,så kunne jeg ha startet denne prosessen med prøverør for lenge siden!! jenta mi kunne hatt søsken i noen lunde lik alder...

Faens sykehus altså! Kjenner jeg har mest lyst til å grine her!

Fortsetter under...

Jeg føler meg lurt ja.... og lei meg..

Klarer ikke å tenke på at jeg faktisk kunne vært ferdig med de svangerskapene jeg har ønsket å ha .. og fått fjerna livmora mi og sluppet unna masse konisering osv...

huff, man bir sliten av å tenke på det som kunne vært..

Hei!

Uff, så leit.

Jeg jobber i helsevesenet selv, og dette du forteller er en grov forsømmelse som sykehuset har gjort,

Du skal klage inn dette til helsetilsynet i det fylket du er hjemmehørende. Helsetilsynet har samme adresse som hos fylkeslegen. Legg gjerne med en kopi av journalutskriften, samt din historie av hva du ble presentert etter operasjonen.

Lykke til!

Klem fra

takk for hjelp! Skal gripe fatt i dette i morgen, for jeg finner meg ikke i dette! Så mye sorger og smerter kunne vært unngått, jeg kunne hatt ivf og kanskje søsken forsøk allerede.. Og kanskje de barna jeg ønsker meg sånn...

Nei jeg skal ikke gi meg på dette!

Annonse

fikk slag jeg da jeg leste dette.

Ikke finn deg i det, ikke finn deg i at de har i åresvis kun ville spare seg og sine budskjetter på din bekostning.

Fy søren, det er helt utrolig at de ikke fortalte deg dette.

Så mye du kunne vært spart for!

Dette ville jeg nok ha anmeldt ja, det skal ikke få skje og likevel hendte det deg......

Blir helt lei meg på dine vegne, dette trengte du ikke!!! Så utrolig urettferdig livet er innimellom...........

Jeg har vært borti noe lignende, men ikke så alvorlig.

I 1994 hadde jeg en cysteoperasjon der sykehuset fjernet to cyster, det var ingen som fortalte meg etter operasjonen at de også hadde funnet endometriose. Ved en tilfeldighet når jeg skulle inn til en annen operasjon i 2001 ble jeg fortalt at de i 1994 hadde funnet endometriose, de skulle da sjekke hvordan jeg hadde tålt narkose og leste fra journalen min. I tillegg ble jeg fortalt at jeg hadde fått for mye smertestillende under operasjonen, så de hadde måttet gi meg motgift. Ikke rart jeg var dårlig etterpå, men det var ingen som fortalte meg om dette.

Håper du kan komme deg videre på et vis.............

trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...