Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Hvor lenge skal den stekes?.,. hvor i ovnen? hvor mange grader?
Sivalur Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Oi, mange år siden jeg har laget det, men mener å huske at vi pakket inn i aluminiumsfolie og stakk inn en spiker, og så må de stå i ovnen leeeeeeeeenge sikkert opp mot to timer. Husker ikke hvor varmt, men sikkert 200-225 grader? Ellers tror jeg også det går an å bruke mikro men da selvsagt uten aluminiumsfolien!! Sikkert noen flinkere husmødre her som kan svare.
Muffinsmamma Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 jeg gjör fölgende: Vasker poteten, skjärer et kryss i og smörer inn med salt. Inn i ovnen i ildfast form eller på plate i en time ca, 200 grader. Stikk en gaffel i og kjenn, skal väre mykt. Hvor lenge den står inne avhenger av störrelsen på pottiten
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Veldig lenge siden jeg har lagd det også skjønner du.. hehe
Libido- Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Krysset skal skjæres etter at poteten er bakt da... Vask, Aluminiumsfolie, 200 grader i 1,5 - 2 timer, kryss, fyll med stæsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå