-Helen- Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 jeg har vært hos jordmor nå for hun skulle sjekke om jeg lakk forstervann. det gjorde jeg ikke, MEN det var åpning og mormunnen var helt moden hun fikk liksom litt stoe øyner, hehe.wææ tenkte jeg! hun mente jeg ville føde før termin som er den 6.november. nå var det bare å vente på riene, og de kunne komme når som helst så sa hun at jeg var veldig elastisk nedentil, så hun mente jeg kanskje var en av de som ville føde ganske fort når det først satte igang. men klart, er jo ikke noe fasitsvar ! men jeg venter jo mer nå enn jeg gjorde i går for å si det sånn, kanskje nå det først gikk opp for meg at ja....snart skal jeg se lille jenta mi er det flere enn meg som har fått sånne beskjeder eller lignende ?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Så koselig da,hvis du har termin 6 november og føder nå,er det jo absolutt ingen krise.Tre uker før og ti dager etter er normal termin,fikk jeg jeg beskjed om da jeg var på innskriving på fødelofte. Håper vi får høre hvordan det går med deg.
Dårlig fantasi Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Heldige deg! Jeg går her på overtid og det er nesten uutholdelig...
Snikker Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Hei Jeg fikk også noe slikt fortalt av jordmor nå. Har termin 9. november og hun mente at det var klart for fødsel før terminen. Hun ville ikke sette opp time til meg etter 1. november, da hun trodde jeg skulle føde før. Jeg fikk også panikk, hadde belaget meg på å gå ihvertfall en uke over tiden. Jeg føler ellers ikke på meg at det skjer noe, men det gjør vel ingen. Det kommer når det kommer. Men kjente jeg ble mer utålmodig etter at hun sa det kunne skje når som helst nå. Nå venter jeg enda mer enn jeg gjorde før...... om det er mulig. Håper også min jente titter frem snart. Er så utrolig spent på å se henne!
-Helen- Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 jeg skal gi beskjed hvordan det går ja lykke til alle dere andre!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Takk for det,jeg har ikke termin før 22 november så jeg har fire uker igjen
Mamas Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Så spennende! Har du hatt spesielt mye kynnere eller merket noe på annen måte?
-Helen- Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2006 det er det som er så rart, har så og si ikke hatt kynnere. eneste er at jeg har vært litt sliten i korsryggen, følt meg tung og magen er steinhard til tider, og magen har synket noe sinnsykt...har fått tilbake den gamle bollemagen min nederst liksom:) det disser! som jeg sa til jordmora...hvordan skal jeg være så klar når jeg verken kjenner menssmerter eller kynnere? vil det si jeg får en j..... fødsel:)? men neida, er ikke sånn heldigvis. noen får kynnere andre ikke. så jeg fikk beskje om at nå er det bare å vente på riene, de får jeg iallefall hehe
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Når magen din er steinhard, er ikke det kynner da?? Eller har jeg misforstått helt? Jeg var til modningsakupunktur hos jordmor igår, og hun mente jeg hadde fødepuls alt, og det er 17 dager til termin 10.november...
-Helen- Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 24. oktober 2006 joda, det er sikkert kynnere,,,,men plages ikke med det iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå