Gå til innhold

Kan kvalmen komme tilbake nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 22 og har de siste dagene vært kvalm og litt uggen, har før dette vært bra i 7-8 uker.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 24 nå. På kontroll i forrige uke sa legen at hvis jeg blei veldig kvalm igjen nå, på en litt annen måte enn i begynnelsen av svangerskapet, skulle jeg komme til ham. Han sa ikke hva det eventuelt var i så fall, og jeg glemte å spørre, men han nevnte det flere ganger.

Synes du skal ringe til legen for sikkerhets skyld, jeg. Så trenger ikke jeg å gå og bekymre meg for deg;-) Og så si hvordan det går, da!

Skrevet

Takk skal du ha, ringer legen min i morgen jeg:) Syns alt blir så tungt når en er kvalm og ekkel!!

Skrevet

E du kvalm. Det sa du ingenting om idag!! Fy!!

Du må pass på litt da siden du e kvalm og har høyt blodtrykk. D e ikke en bra kombinasjon.

Skrevet

Hei! Er i uke 24 og har vært dårlig i magen den siste uken, mageknip, diare og kvalme. liker det svært dårlig. Redd jeg har spist noe dårlig mat, og at fosteret skal ta skade av det. Var hos jordmor i dag på 24 ukers kontroll. Hun mente jeg skulle gå til legen hvis jeg ikke var bra over helgen igjen. Kan ikke du gi tilbakemelding her på hva legen din sa. Liker ikke dette!:(

Gravid og glad og litt bekymret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...