muha Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Betyr dette muligens at jeg kommer til å gå på overtid. Ikke det at jeg gjerne vil ha kynnere, men føler at alle har det og at det er det som er det normale...det sies jo at det hjelper på modningen blant annet, så hvor moden blir man uten en eneste kynner??? Hodet har heller ikke festet seg, men det kan visst skje når som helst nå. Noen andre?
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Samme her.. 37+4 jeg, og hodet har ikke festa seg, men hun ligger riktig vei, og det har hun gjort noen uker:-) Har heller ingen kynnere.. Har igrunn lurt på det samme, så det hadde vært fint med svar! Vil jo HELST ikke gå på overtid.....! (Hvem vil vel det...)
-Helen- Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 en god nyhet til dere jenter har ikke kynnere jeg heller, men var hos jm i dag og har åpning og full modning så kommer sikkert til å føde før termin fikk jeg beskjed om....nå var det bare å vente på at riene mine kom så ingen kynnere=overtid er bare tull
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Ja det var gode nyheter!!! :-) Takk!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 jeg syns ikke du skal tenke så mye på om hodet er festet eller ikke. Hos meg (førstegangsfødende) var jeg til legekontroll den dagen vannet gikk, hodet var ikke festet.Da tenkte jeg som så at nå ble det lenge på overtid...Vannet gikk dog den kvelden, og hodet festet seg etter dette. Det kommer viss litt an på hvor mye fostervann man har.
Candy girrrl Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Første fødselen min hadde jeg kun kynnere og festet hode et par dager før fødsel. Det var styrtfødsel. Med nr. 2 var hodet festet mye lenger og gikk et par uker med krafitge kynnere. Men denne fødselen gikk tregere i sammenligning med første, om enn raskere enn gjennomsnittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå