mille80 Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Er dere fornøyde? Tilsvarer den forventningene? Noen som har betenkeligheter med å bruke den? Som dere skjønner vurderer jeg veldig å kjøpe meg en, men trenger noen synspunkter først:)
frøken bibelstripp Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 hei hei mille.. jeg vil bare si at jeg er veldig fornøyd med min.. brukte den mest i første trimester før jeg begynte å kjenne spark, men det hender nå også at jeg tar den frem.. det er kjempe kos å høre hjerte til mitt lille gull.. angrer ikke et sekund på at jeg skaffet meg den hvertfall..
nutri Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er også veldig fornøyd. Brukte den også mest i starten da jeg ikke kjente noe spark e.l selv. Brukte den omtrent en gang i uken. Gelé-flasken som fulgte med ser nesten ubrukt ut. Den varer leeenge. Kjøpte den for jeg synes det var så lenge til kontroller, og mellom kontrollene. Pluss at det var morsomt for samboer å høre at det var et levende vesen inni magen Sjelden jeg bruker den nå. Nå er sparkene tydelige
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er kjempefornøyd. Den var en stooor glede før jeg kunne kjenne spark.. Jeg har aldri brukt den veldig mye. Men ble litt mye den første uka da, for da sleit jeg så fælt med å finne hjertelyden.. Det var i uke 10 da, utålmodig jeg.. hehe.. Nå bruker jeg den ikke så mye siden hun sparker der inne. Men er hun stille lenge og jeg blir engstelig tar jeg den frem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå