Gå til innhold

Noen som nattammer OG jobber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at det vil bli sånn her. Han er 9 mnd og får pupp 1 gang om natta. Pappaen har permisjon i 5 uker fra mandag av, og da skal jeg jobbe. Andre som nattammer OG jobber?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa er 10 mnd, og jeg jobber natt-MEN har ikke noe nattmåltid..! Prøv å avvenn, eller pappan gi flaske på natten..

Skrevet

jeg jobber ikke,men studerer..holder på med bachelor oppg å nattammer 2-3 ganger om natta..slitsomt..;-/

Skrevet

jenta vår er 5 mnd å nekter å ta flaske, sånn at pappa kan ikke avlaste på natta..=(

Skrevet

Men jobber du, da, *mamma til Mathea* ?

Skrevet

Hei:-)

Jeg nattammet til sønnen min var 8 mnd. Vil du ikke prøve å avvenne nattammingen da? De trenger ikke nattmat lengre enn 6 mnd, men nå vet jo ikke jeg om du har en spesiell grunn da? Jeg jobbet ikke da jeg sluttet å nattamme, men vi ble merkbart mer opplagt hele gjengen da jeg sluttet å amme på natten..

Skrevet

Jeg tenker at produksjonen sikkert vil gå endel ned om jeg slutter med nattamming også. Og jeg vil jo egentlig amme, så lenge det går.

Skrevet

Ja det kommer jo litt an på hvor mye melk du har. Sønnen min er 15 mnd og jeg har ammet han helt til nå, de siste månedene har jeg bare ammet morgen og kveld og det har gått helt greit mtp melkeproduksjonen, men jeg har mye melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...