Gå til innhold

Ang.refusjon Progestan kapsler/ Crinone etc.

Anbefalte innlegg

Har dere fått refundert disse medisinene? Man må jo ha spesiell søknad fra sykehuset og det har jeg. Leverte den i dag. Hvor stor er sjansen for å få refusjon?

Variere dette fra trygdekontor til trygdekontor?

For min del er det snakk om flere tusen kroner som jeg evt skal ha tilbake....

Noen med erfaringer? Da blir jeg takknemlig...

Takk :o)

Fortsetter under...

Lurer på dette jeg også...

Vet om de som har fått igjen, mens andre har fått blankt avslag...

Utrolig rart om de ikke har amme retningslinjer over hele landet...

La oss få høre hvordan det går da!

Hei! Jeg har ikke søkt spesielt om å få refundert utgifter til progestan/crinone. Har bare sendt disse sammen med de andre utgiftene, og jeg har fått dekket hver krone. Men, har hørt at det varierer litt fra sted til sted.

Lykke til!!!

Hei Lenn:)

Redd du ikke vil få dette tilbake da medisinen du har brukt hører til under "fryseforsøk" og alt rundt frys er en "bonus" som en ikke vil få dekket.

Du vet jo at det offentlige dekker 3 ordinære forsøk og that`s it I`m afraid...

Sånn har det ihvertfall fungert for oss - vi har hatt 3 ordinære forsøk og 1 frys og sånn forstår jeg "regelverket".

Men for all del, sleng inn søknaden. Kan godt hende du er heldig og at systemet glipper litt en plass. Krysser fingrene for det:)

Hvordan går det med deg ellers?

Her går det bare bra og vi gleder oss vilt til forsøk hos Hausken!!!!:)

Tiden går fort, så det er bare 2 uker til 1.sprøyte settes.

Slipper spray, men må til gjengjeld stikke 3-4 ganger daglig.

Det kan bli moro i heimen, ja.....he he:)

Håper du har det bra og at du snart er fit for fight!

God tirsdagsklem:)))

Hei ivf :o)

Det virket faktisk lovende å få refundert noe av utgiftene til Progesteron... Snakka med en på Tr.kontoret i dag...Og så har vi spesiell søknad. Så får vi bare se hva som skjer. Fatter ikke hvorfor det ikke skal refunderes. Det er jo ikke VI som bestemmer hva vi skal gå på.......Og det er dyrt!! *Rister oppgitt på hodet*

Ellers er jeg begynt å bli fit-for -fight igjen ja :o) Trengte en pause fra alt sammen etter en skikkelig knekk...Det som er dumt nå er at nakken og skuldrene mine ikke fungerer....Må til fysioterapi 3 gg i uka...Klarer ikke vri ordentlig på hodet :o( Blæ.

Skal følge deg fra sidelinja og heie på deg!!!!

Nå blir det tvillinger skal du se :o)

Stor klem fra din gamle venn

Annonse

Jeg har fått refundert Progestan både til frysforsøk og ordinært.

Ba om å få en bekreftelse på bruk av dette medikamentet fra klinikken. Sendte den til trygdekontoret sammen med resten av papirene og fikk det dekket. Null problemer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...