Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Mannen min ropte på meg nå nettopp... Han sitter i stuen og skal egentlig passe på vår sønn på 15 mnd, men ble litt revet med i en Bruce Springsteen video. Han merket plutselig at det var blitt så mistenkelig stille fra vår lille sønn og gikk rundt i leiligheten for å se hva han drev med... Midt på kjøkkengulvet satt da sønnen vår i en stooor haug med grøtpulver - spredd godt utover gulvet. Jaja.. da vet vi at han rekker laangt opp på bordet hehe. Måtte forevige det hele på både bilde og film. Sønnen vår var sååå fornøyd med seg selv og begynte å gråte da mannen min støvsugde vekk alt sammen. Sånn kan det gå... )
Tess30 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 hehe kan skje mye vess man ser bort ett lite øyeblikk...Men det der va jo litt arti da:)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, hele leiligheten vår er egentlig barnesikret, så han pleier å få vandre litt fritt omkring (veeeel, noen dører er lukket, og han klarer ikke åpne de ennå)... Men nå har han tydeligvis begynt å rekke enda litt høyere opp enn vi trodde )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå