Mammen_te_Hallvard Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 jeg er nå i uke 33 i følge ul, men selv mener jeg at jeg er i uke 37. føler ungen kommer ut jeg hver gang jeg skal opp og gå etter å ha sittet/ligget. og er det normalt med eksta mye utflod??jeg tor nesten jeg tisser på meg når jeg står jeg...føler d renner på en måte...eller kan det vere forstervann??? ja da, jeg er en forvirret førstegansgmamma....hehe
Tess30 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 jm sa tell mæ at det va vanli at det festa sæ i uke 36-38...
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg fødte min datter for en uke siden - på 40 + 0 - og selv om jeg var førstegangsfødende festet ikke hodet seg før fødselen var i gang. Og ja; rennende utflod nikker jeg gjenkjennende til... )
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Oops! Leste visst litt feil, jeg. Syntes du spurte om ikke hodet BURDE ha festet seg i uke 32... Beklager, da er nok mitt forrige svar litt "god dag mann-økseskaft"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå