Gå til innhold

spiser dere majones og dressing??

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte på eggplomme som de bruke til å lage majones og dressing.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og problemet med eggeplommer er??

Skrevet

ja spiser både majones og dressing...

f.eks.majones på grandiosa. namnam

dressingpå salta..namnam

Skrevet

foresten hva er problemet med eggeplomme???

Skrevet

Nam nam majones:) Spiser det jeg. Tror all slike mat er behandlet og ufarlig...

Skrevet

Man kan fint spise eggeplommer altså!

Det eneste man skal ligge unna eller være forsiktig med er rått kjøtt, spekemat, selvplukket sopp, ferskvannsfisk, hval, reinsdyrkjøtt, halvmodne til muggete oster og melkeprodukter som ikke har blitt pastaurisert. Alle grønnsaker og frukt må skylles.

Skrevet

trur det e nån som e anonym her inne som prøve å skremme nån me ting og tang her...

Skrevet

Tror ikke noen kunne skremt meg unna majones om de hadde truet med at jeg kom til å få gjeller engang...

Skrevet

Spiser majones og det meste annet så lenge jeg er her i landet. Reiser jeg utenlands er jeg mye mer forsikktig.

Skrevet

nei jenter ,har ikke tenkt å skremme dere(: jeg har hørt fra en venneine som mann skal være forskitig .men hun mente helt sikket majones som de selger i utlanske butikker . jeg visste at det er dumt spørsmål.derfor har jeg valgt å være anonym.(:

Skrevet

Ehm, i Norge er majones og majonesbaserte dressinger trygge. Det er egentlig ikke et dumt spørsmål i det hele tatt, bare det at vi er i Norge. Min søster gikk mesteparten av sin graviditet i Australia og der skal man være forsiktig med majones spesielt og egg generelt, men det er mest fordi det går salmonella i den mye raskere i varmen. Det er altså IKKE farlig å spise majones i Norge, samme hvilken butikk og samme hvilket merke det er:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...