Longoria83 Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Når er det lurest å kjøpe vogn? Vi har tenkt å kjøpe Simo kombivogn. Har hørt noen si at det er tilbud på fjorårets modell i januar. Stemmer det? Og gjelder det i alle butikker som selger barnevogner? Jeg bryr meg ikke så mye om jeg har en -06 eller -07 Simo kombivogn. Det er jo uansett ikke så stor forskjell på de. Det viktigste for meg er at vognen er ny og ikke minst god å trille med. Håper noen kan hjelpe meg!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg spurte ei som jobber på en barnebutikk der som de selger simbo vogner+andre div vogner.Hun sa at det kunne være lurt og kjøpe i januar for da kommer de halv pris(altså åresmodeler) Vet ikke om det gjelder alle butikker..men ta og sjekke litt rundt,tror nok de fleste setter ned prisen på åresmodeler for det kommer jo nye i 2007.De er nesten helt likense..sikkert bare noe småting som er forskjellig.
Lilly82 Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Jeg kjøpte simo kombivogn 2006 mod. på salg for ca. 1 måned siden.. 4300.- koster egentlig 5999.-
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg spurte en del på butikken ved oss der de selger simo-vogner, ang. nye modeller etc. Dama på butikken sa at de fikk inn 2007-modellene nærmere midten av 2007. Lurer på om dette er spesielt for akkurat den butikken, eller om det er vanlig praksis. I så fall ville det jo være rart om salget på 06-modellene startet allerede i jan. Men gid, det måtte gjort det, vi skal ha baby i mars - hadde vært midt i blinken å kjøpe vogn på salg i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå