Gå til innhold

En superglad tråd!

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere av dere som har kommet dere godt igjennom svangerskapet hittil?

jeg vil bare få sagt at jeg føler emg ganske heldig, jeg, for jeg har vært frisk å fin helt til nå!

jeg vet om de som har plager og onder hele svangerskapet, men jeg har vært så heldig å sluppet unna!

men.. jeg har jo vært trøtt da, å merket jeg har trengt mer søvn enn til vanlig.. men bare herlig, for da får jeg jo sove!! :)

nå på slutten, så har jeg fått en meget mild bekkenløsning på venstre side, å lav blodprosent, emn slike ting er jo helt vanlig! å er j ingenting i forhold til de som virkelig plages!

så takk verden, universet, for å gitt meg et svangerskap jeg har kommet meg så godt igjennom til nå, å jeg skal nok overleve de siste 26 dagene med de små plager jeg har.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så godt å høre at du er i god form!

Jeg er jo ikke så langt på vei, så jeg er ikke alt for optimistisk enda, men for all del; skal være fornøyd så lenge jeg er i så god form! Og ta plagene etterhvert som de måtte komme!

Håper de holder seg mest mulig unna da!

Utenom det fikk jeg en stor god og spontan klem av læreren min nårjeg fortalte om graviditeten i går. Det var en fin opplevelse!

Skrevet

å, så koselig! oppleve det samme på jobben min når jeg fortalte det, ennå jeg ikke jobber fast der, emn bare som vikar! folk er så snille med oss!

eg håpe det fortsette sånn videre med deg, at du får det flott! at svangerskapet er "snillt" mot deg.. :)

Skrevet

Du er heldig HI=) Jeg hatt veldig mye plager, men det er absolutt verdt det!!

Skrevet

Jeg får slenge meg med på denne jeg også da, for jeg er og av de som tydeligvis slipper "billig" unna:) Har hatt et kjempefint svangerskap, og var veldig forberedt på at dette skulel bli mye verre! Ingen bekkenplager, gått opp lite i vekt, blodtrykket bra hele tiden og blodprosenten ikke gått ned så mye at jeg må ta tabeletter for det. Har så å si ikke hatt noen plager(bortsett fra litt grums i begynnelsen), ikke er jeg mye plaget med trøtthet og slikt heller......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...