candyland Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 hvordan får dere rene klær med bæsj på? her er det igjen gule rester hver gang.....
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 bio tex har en fantastisk spray som jeg sprayer på først, lar det ligge 1/2 time før vask. Like rent igjen.
Sivalur Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Bruker vanish oxy action eller hva den heter, den rosa boksen. Har oppi sammen med vaskepulveret i doseringskammeret i vaskemaskinen. Blir helt rent da. Var gul flekk på en body en gang som ikke var gått bort, da la jeg den i bløt over natten, husker ikke om jeg brukte biotex eller vanish da, det går litt om hverandre, og så vasket jeg den i maskin igjen neste dag, da var den ren.
Benni-min Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 kan man bruke disse såpene også på ulltøy som jeg legger i milo? Brukes det evt i tillegg eller uten milo?har en ullbody med gul flekk på.Vasker det ikke i maskin for jeg har for lite ulltøy,så jeg legger det i en bøtte med vann og milo.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Vanlig vaskepulver på 60grader.. går bort hvergang her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå