Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Eller har dere prøvd å kutte det ut?
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Ikkeno problem her, jeg liker ikke kaffe
Lykkelige-tulla Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Drikker kaffe jeg ja, men ikke så mye som til vanlig. Godt med en kopp i ny og ne.. Skader nok ikke..
Denise:-) Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 drikker lite nå, byr meg litt imot. men tror ikke det skader med ett par kopper til dagen
seff Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Kafe byr meg skikkelig imot for tiden, så det går glatt å unngå. Alt unntatt vann og kakao (jepp) byr meg imot, faktisk....
Tullemor til 2 Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, jeg drikker kaffe! I tillegg spiser jeg det jeg har lyst på. Alt med måte.
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 jeg drakk kaffe i andre trim, men nå får jeg bare halsbrann av det.. gleder meg til jeg har fått ungen ut, så eg kan drikke kaffe igjen.. tror bare koffein er skadelig for barnet om du overdriver inntaket så...
Vimsetrollet Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, drikker kaffe, men prøver å holde meg til 2 kopper om dagen. Har ikke så ofte lyst på kaffe som før heller...
Dårlig fantasi Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg drakk mye kaffe før jeg ble gravid. Men etter det har jeg ikke hatt lyst på. Nå i det siste er det litt godt igjen og jeg drikker en kopp om dagen eller noe.
Ylva og Mathilde Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Var forsiktig i 1. trimester, men nå er liksom kaffen den eneste trøsten jeg har. Bestiller jo med enklel espresso istedetfor dobbel, og siden jeg er sykmeldt trenger jeg jo ikke like mange kopper daglig for å holde meg våken, men det blir fort en hver dag. Hadde tenkt å holde meg unna, men det var før jeg visste hvor begredelig det er å gå gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå