Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har jeg vært så trøtt og slitten. Orker ingenting.. Flere???

Kansje det er været.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok en blanding av været og det å være i 3 tri! Vanlig bi-effekt det vettu, å være kjempe trøtt! Jeg kunne sovet i flere uker tror jeg :-) Huff, tenk at amming gjør en enda trøttere da!!! Hvordan skal det gå!?!

Skrevet

Ja, jeg også er sliten, og har behov for en liten ettermiddagshvil i løpet av dagen er i uke 37 nå...

Håper det ikke er lenge igjen nå...

Skrevet

eg har vært super-energisk hele tiden, bortsett fra begynnelsen, å nå har jeg ikke energi til å ta på sokker engang.. men fikk bekreftet det igår, da de fant ut jeg har blodmangel.. hurra.. så gøy at dette skulle komme nå... blæææ.... å ikke kan eg spise så mye med jern, liker ikke noe nesten nå, så det blir nok en pillekur... æsj.. hører det går på magen å, så eg rope ikk akk hurra...

Skrevet

jeg er så trøtt for tiden også, kan ikke huske at det var så ille første gangen. ringte å klaget til mamma i dag, hun sa sov så mye du kan, hehe. jeg har en 4 åring så hvor mye kan jeg egentlig sove. er glad det er bare 11 dager igjen

Skrevet

jeg er også kjempe trøtt tror jeg kunne sovi i ei uke i strekk jeg uten at det gjorde noe.ZZZZZZZZZZ SOVE!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...