ET FRØ I MAGEN Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Vi lurer på å flytte vesla på rommet ved siden av vårt.Men det jeg lurer på er om dere har på baby-callingen på natten?
yasmina Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Vi sluttet å brule babycallen da han var ca 6 md. Hørte ham fint uten kan man si... Bruker den igjen nå for nå deler dem rom, 19 mnd og 4 mnd og vil helst nå inn ganske kjapt hvis den ene våkner, men vurderer å kutte den ut da eldstemann ikke ser ut til å våkne av minsten uansett.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Har ikke baby-call en gang vi. Når hun ligger på rommet ved siden av, er det nok ikke nødvendig. Vi mødre er jo ganske obs på lyder da.....
ET FRØ I MAGEN Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2006 ja, vi er utrulig lettsovet ja;)Ligger på stua nå og hører henne nesten før hun bynner å sutre etter puppen.Hun er bare 3 mnd, men ettersom jeg er så obs på lyder synes jeg det er på tide å flytte henne. Så kan jeg flytte tilbake i min deilige seng!!!! Så nu skal jeg ut å kjøpe maling til rommet hennes. Det går vel greit å male viss man er flink til å lufte ut??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå